خراسان جنوبی _فرماندار شهرستان بشرویه گفت : علی رغم تحریم ها ی ظالمانه رژیم منفور آمریکا میزان درآمد های دولت روند چشمگیر و رو به رشدی داشته و پروژه های عمرانی بسیار خوبی در سطح کشور اجرا و مورد بهره برداری قرار می گیرد .

بررسی مشکلات روستای غنی آباد با حضور فرماندار بشرویه

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بشرویه علی شفیعی فرماندار شهرستان بشرویه  در جمع مردم روستای غنی آباد از توابع بخش مرکزی حاضر, و از نزدیک مشکلات موجود را بررسی و برای اجرایی شدن آنان قول مساعد داد .

فرماندار بشرویه با ارائه گزارشی از عملکرد دستگاههای دولتی و بهره برداری از پروژه ها گفت : علی رغم تحریم های ظالمانه رژیم منفور آمریکا و وابستگان این رژیم خوشبختانه اجرای پروژه ها در کشور جمهوری اسلامی روند رو به رشد و بسیار خوبی داشته ,که این نشان از مدیریت و همدلی دولتمردان و مسئولین رده بالای نظام است .

 وی گفت :با نگاهی کوتاه به تخصیص اعتبارات در همین شهرستان بشرویه در سال 89 کل اعتبارات نزدیک به سه میلیارد و پانصد میلیون تومان بوده , در حالی که در سال 96 و 97 نزدیک به صدو ده میلیارد تومان برای اجرای پروژه های مختلف در این شهرستان از محل اعتبارات ملی ,استانی و تسهیلات اشتغالزایی هزینه شده که رشد بسیار چشمگیری را در توسعه این شهرستان شاهد هستیم .

شفیعی به مصوبات سفر استاندار خراسان جنوبی به بشرویه هم اشاره کرد و گفت : در جریان سفر مقام عالی دولت در خراسان جنوبی به بشرویه نزدیک به شصت مصوبه ,با رشد نزدیک به 70% در حال اجرا است که برخی از پروژه هایی که نزدیک به پانزده سال معطل مانده بود تعیین تکلیف شد , که انشالله بزودی شاهد شکوفایی و توسعه همه بخشها در شهرستان خواهیم بود .

فرماندار بشرویه در خصوص تعامل با شوراهای اسلامی روستاها هم گفت : مجموعه ادارات و نهادهای شهرستان هیچگونه کوتاهی در خصوص طرح ها و برنامه های شوراها ندارند , ولیکن بعضی از پروژه ها در روستاها که کند اجرا می شود مشکل پیماکاران است که با همدلی و همراهی و تصمیم سازی منطقی این مشکلات بزودی بر طرف خواهد شد .

وی در خصوص مشکلات روستای غنی آباد از جمله , آسفالت معابر ,تامین مسکن,پست دامپزشکی و ساختمان اداری جهاد کشاورزی و روشنایی بلوار ورودی روستا هم گفت :در حال حاضر در بخش تاسیسات سرمایشی و گرمایشی مدارس مشکلات حل شده و در حال حاضر مدارس شهری و روستایی دیگر از بخاری استفاده نمی کنند .

شفیعی افزود : ساختمان اداری برای مرکز خدمات جهاد کشاورزی از مصوبات قبلی است که با تامین بخشی از اعتبارات شهرستان سعی خواهد شد در سال آینده به پایان رسیده و مورد بهره برداری قرار گیرد .

فرماندار بشرویه از احداث پست دامپزشکی در غنی آباد خبر داد و گفت : برای این واحد در سه راهی غنی آباد مکانی جانمایی شده و پیش بینی می کنیم تا پایان سال جاری , راه اندازی و شروع بکار کند .

وی برای روشنایی ورودی روستای غنی آباد هم از شرکت توزیع نیروی برق خواست تا با مطالعه و طراحی عملیات اجرایی آنرا آغاز کنند, که نیازمند رئیس اداره برق بشرویه گفت : برای چهار صد متر بلوار ورودی تامین اعتبار شده که سعی خواهیم کرد بزودی عملیات اجرایی آن را شروع کنیم .

/انتهای پیام .

برچسب‌ها