نماینده نیشابور و فیروزه در مجلس شورای اسلامی گفت: افزایش قیمت بنزین در شرایط کنونی باعث ایجاد حباب روانی در قیمت کالاها بویژه کالاهای اساسی و رشد تورم در کشور می شود، از این رو در شرایط فعلی اقتصادی کشور چنین تصمیمی به صلاح نیست و مجلس با آن مخالف است.

مجلس با افزایش قیمت بنزین مخالف است/افزایش قیمت سوخت باعث رشد تورم در کشور می شود

حمید گرمابی در گفتگو با قدس آنلاین اظهار داشت: مجلس شورای اسلامی با افزایش قیمت هر گونه سوخت از جمله بنزین مخالف است.

وی با بیان اینکه تاکنون از سوی دولت صحبتی مبنی بر افزایش قیمت برای سوخت های مختلف  با مجلس مطرح نشده است، تصریح کرد: هدف از سهمیه بندی بنزین و احیای کارت های سوخت،  جلوگیری و کاهش قاچاق سوخت از کشور است و در برنامه سهمیه بندی موضوع افزایش قیمت مطرح نشده است.

دبیرمجمع نمایندگان استان خراسان رضوی بیان داشت: در بودجه سال جاری نیز افزایش قیمت سوخت دیده نشده است ، اما این اجازه به دولت داده شده است که برمبنای شرایط ،تصمیمات لازم را در این باره اتخاذ کند از طرفی  دولت برای تعیین قیمت سوخت  وبکارگیری هرگونه تصمیمی در این باره به طور طبیعی باید  نظر  مجلس شورای اسلامی را نیز در نظر بگیرد که در حال حاضر مجلس، افزایش قیمت در این زمینه را به صلاح کشور نمی داند و مخالفت صریح خود را نیز با آن اعلام کرده است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی افزود: افزایش قیمت سوخت در شرایط کنونی باعث ایجاد حباب روانی در قیمت کالاها بویژه کالاهای اساسی و رشد  تورم در کشور می شود، از این رو در شرایط فعلی اقتصادی  کشور چنین تصمیمی به صلاح نیست.

برچسب‌ها