لرستان-استاندار لرستان عنوان کرد: سازمان هواپیمایی کشور اعلام کرده که مشکل اصلی فرودگاه خرم‌آباد در هواست و به علت کوهستانی بودن منطقه امکان نشست و برخاست هواپیماهای پهن‌پیکر وجود ندارد.

امکان نشست و برخاست هواپیماهای پهن‌پیکر در لرستان وجود ندارد

به گزارش قدس آنلاین؛استاندار لرستان عنوان کرد: سازمان هواپیمایی کشور اعلام کرده که مشکل اصلی فرودگاه خرم‌آباد در هواست و به علت کوهستانی بودن منطقه امکان نشست و برخاست هواپیماهای پهن‌پیکر وجود ندارد.

سیدموسی خادمی در جمع خبرنگاران تصریح کرد:مشکل اصلی طرح توسعه فرودگاه این است که اعتبار آن از محل اعتبارات استانی تأمین می‌شود درحالی که فرودگاه‌ها باید از محل اعتبارات ملی تأمین اعتبار شوند.

وی بیان کرد: گام اول اخذ موافقت وزارت راه برای ملی‌شدن محل تأمین اعتبار طرح توسعه فرودگاه خرم‌آباد بود  و سازمان فرودگاهای کشور متولی این پروژه شد به طوری که ۶ میلیارد تومان نیز به پیمانکاران سابق آن پرداخت شد.

وی خاطرنشان کرد: بعد از طراحی طرح توسعه فرودگاه خرم‌آباد توسط مشاور و هزینه اعتبار ۴۰ تا ۵۰ میلیارد تومانی برای نشست و برخاست هواپیماهای پهن‌پیکر، سازمان هواپیمایی کشور اعلام کرد که مشکل اصلی فرودگاه خرم‌آباد در هواست و امکان نشست و برخاست هواپیماهای پهن‌پیکر وجود ندارد.

برچسب‌ها