میزان خودکشی در میان اعضای نیروی هوایی آمریکا طی ۷ ماهه اول سال ۲۰۱۹ به حد نگران کننده‌ای افزایش یافته و موجب تعطیلی یک پایگاه نظامی شده است. این پایگاه در هر سال 100 خودکشی داشته است

تعدد خودکشی‌ها یک پایگاه نظامی آمریکا را تعطیل کرد

بنا به گزارش شبکه خبری فاکس نیوز، از ژوئن سال ۲۰۱۹ میلادی تا ماه ژوئیه (خرداد تا مرداد) ۷۹ مورد اقدام به خودکشی در نیروی هوایی آمریکا گزارش شده است.

به گزارش قدس آنلاین، فاکس نیوز گزارش داد در پی افزایش شمار خودکشی‌ها در نیروی هوایی آمریکا، یکی از پایگاه‌های نظامی این کشور واقع در ایالت کارولینای جنوبی به طور موقت تعطیل اعلام شد. بنا به این گزارش، تعطیلی سه روزه این پایگاه هوایی در ماه‌های اوت و سپتامبر (مرداد تا مهر) به منظور کمک به بازیابی روحیه نیروهای آن صورت می‌گیرد.

بنا به گزارش‌ها طی این مدت جاستین استریکلند ۲۶ ساله، خوزه لینز ۲۸ ساله و کریستوفر روتون ۳۵ ساله در این پایگاه نظامی دست به خودکشی زدند.

۷۹ مورد خودکشی در این پایگاه هوایی نزدیک به دو برابر تعداد خودکشی‌ها در دوره زمانی مشابه در سال گذشته است و مقامات آمریکایی ابراز نگرانی کردند سال ۲۰۱۹ به مرگبارترین سال نیروی هوایی این کشور از نظر اقدام به خودکشی تبدیل شود. بنا به اطلاعات نظامی، طی ۵ سال گذشته حدود ۱۰۰ مورد خودکشی در هر سال گزارش شده است.

درک اومالی، فرمانده پایگاه هوایی «شا» هفته پیش با انتشار ویدئویی در فیس بوک از احتمال تعطیلی این پایگاه خبر داده بود. بنا به گفته این مقام نظامی آمریکا، پایگاه «شا» روزهای ۳۰ اوت، ۱۳ و ۲۰ سپتامبر تعطیل خواهد بود تا در این زمان در خصوص وضع سلامت روانی پرسنل آن اقداماتی صورت گیرد.

همچنین یکی از سرگروهبانان این پایگاه وضع روحی اعضای آن را ناگوار توصیف کرد و در این زمینه هشدار داد. این سرگروهبان نیروی هوایی گفت ما بیش از هر کشور دیگری خلبان و کمک خلبان خود را به دلیل خودکشی از دست دادیم و این مقدار حتی بیشتر از (میزان مرگ و میر ناشی از) جنگ است. این مقام نظامی هشدار داد در صورتی که در این باره اقدامی صورت نگیرد ممکن است ۱۵۰ تا ۱۶۰ نیروی دیگر را در سال میلادی جاری از دست بدهیم.

هر چند این مقام نیروی هوایی آمریکا به دلایل اصلی میزان بالای خودکشی اشاره‌ای نکرد، مشکلات مرتبط با روابط شخصی و مسائل انضباطی را از جمله دلایل آن عنوان کرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها