همدان- مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان از راه‌اندازی یک نیروگاه خورشیدی و ۸۵ پروژه برق با اعتبار ۲۶۳ میلیارد و ۷۸۸ میلیون ریال و کلنگ‌زنی ۲۸ پروژه با اعتبار ۵۸ میلیارد و ۹۱۸ میلیون ریال طی هفته دولت در استان همدان خبر داد.

افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۱۴ پروژه برق در همدان

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان، محمدمهدی شهیدی ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: به‌مناسبت فرا رسیدن این ایام ۸۵ پروژه برق با اعتبار ۲۶۳ میلیارد و ۷۸۸ میلیون ریال در استان همدان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: از این تعداد پروژه، ۲۱ پروژه با اعتبار ۴۶ میلیارد و ۱۰۵ میلیون ریال در شهرستان همدان، ۱۴ پروژه با اعتبار ۱۰۷ میلیارد و ۱۴۲ میلیون ریال در ملایر، ۷ پروژه با اعتبار ۱۱ میلیارد و ۲۰ میلیون ریال در نهاوند و سه پروژه با اعتبار ۱۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال در شهرستان تویسرکان افتتاح می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان عنوان کرد: ۷ پروژه نیز با اعتبار ۱۵ میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال در اسدآباد، هشت پروژه با اعتبار ۲۱ میلیارد و ۵۸۵ میلیون ریال در بهار، ۱۲ پروژه با اعتبار یک هزار و ۱۷۳ میلیارد و ۳۷۰ میلیون ریال در کبودراهنگ قابل بهره‌برداری است.

وی ادامه داد: در شهرستان فامنین ۱۰ پروژه با ۵ میلیارد و ۲۱۶ میلیون ریال اعتبار، در شهرستان رزن نیز ۲ پروژه با اعتبار ۱۳ میلیارد ریال و در شهرستان درگزین ۲ پروژه با اعتبار ۱۸ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال افتتاح می‌شوند.

شهیدی با تشریح پروژه‌های قابل افتتاح امسال بیان کرد: در قالب این پروژه‌ها بیش از ۳۱ هزار و ۸۷۴ متر شبکه فشار متوسط و ۲۷ هزار و ۲۹۰ متر شبکه فشار ضعیف احداث و ۱۳ هزار و ۸۳۰ متر شبکه فشار متوسط و ۶۸ هزار و ۶۰۰ متر شبکه فشار ضعیف اصلاح شده است.

وی با اشاره به نصب ۳ هزار و ۴۲۹ دستگاه و تعویض ۳۷۰ دستگاه لوازم اندازه‌گیری تک‌فاز، سه‌فاز و کنتور فهام یادآور شد: همچنین ۱۰۳ دستگاه پست هوایی و زمینی نصب و ۱۳۵ دستگاه نیز سرویس و اصلاح شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان در ادامه بیان اینکه ۳۵ دستگاه تابلو نصب و ۲۳ دستگاه تابلو تعویض شده است، ابراز داشت: در روشنایی معابر نیز بیش از ۱۰ هزار و ۵۱۰ متر شبکه احداث و ۱۱۱ دستگاه چراغ نصب شد، که در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

وی تصریح کرد: نیروگاه ۷ مگاواتی بشیک تپه کبودراهنگ نیز با اعتبار یک هزار و ۱۶۰ میلیارد ریال توسط سرمایه‌گذار خصوصی از دیگر پروژه‌ها است که در این ایام به صورت آزمایشی وارد مدار می‌شود.

برچسب‌ها