گیلان- در سومین روز از هفته دولت ۲۵۰ واحد مسکن مهر رشت نیروی انتظامی از ۱۲۴۵ واحد سکونی سراسر کشور به مرحله افتتاح و بهره برداری رسید.

۲۵۰ واحد مسکن مهر رشت نیروی انتظامی افتتاح شد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین ، سردار محمد رضا اسحاقی فرمانده انتظامی استان گیلان ضمن گرامیداشت یاد شهدا ی هشتم شهریور و تبریک به مناسبت هفته دولت گفت: پروژه ۱۲۴۵ واحدی مسکونی مهر امروز به طور همزمان در سراسر کشور افتتاح می شود.

سردار اسحاقی گفت :آیین افتتاح ۲۵۰ واحد منازل مسکونی از پروژه ۶۵۰ واحدی مهر نیروی انتظامی در قالب ۱۰ بلوک با اسکلت فلزی که هر بلوک مشتمل بر ۵ طبقه و هر طبقه  مشتمل بر ۵ واحد مسکونی با امکانات ساخته شده است.

وی ادامه داد: تعداد ۸ بلوک باقیمانده (جمعا" ۲۰۰ واحد) در حال تکمیل بوده که به لطف خدای متعال مراسم افتتاحیه آن در دهه مبارک فجر برگزار خواهد شد.

ارسلان زارع سرپرست استانداری  گیلان نیز در این مراسم گفت: یکی از ارکان اصلی توسعه جامعه نظم و امنیت است و این مهم برای تمامی جوانع دنیا از گذشته تاکنون به عنوان مهمترین الویت است .

وی خاطر نشان کرد: برای تامین نظم مهمترین مولفه نقش تاثیر گذار پلیس است.

وی به نقش خانواده های پلیس اشاره کرد و  افزود: حفظ نظم و امنیت در جامعه توسط پلیس و تلاش  شبانه روزی آنهاست و خانواده های این عزیزان نقش زیادی در موفقیت آنان دارند که شایسته است از خانواده بزرگ مجموعه نیروی انتظامی قدردانی شود.

وی گفت: قطعا در اجرای این پروژه عظیم مجموعه دولت از اجاره زمین که ۹۹ ساله است تا مراحل ساخت همکاریهایی خوبی صورت گرفته است.

سرپرست استانداری گیلان تصریح کرد: ارتقا کیفیت آب و ساماندهی فاضلاب،  احداث معابر و آسفالت و دسترسی آسان به خدمت در مسکن مهر از اهم برنامه های شورای تامین استان است.

برچسب‌ها