رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید گلبهار گفت: همزمان با هفته دولت ۲ هزار و ۷۶۲ واحد مسکونی "طرح اقدام ملی مسکن" با حضور استاندار خراسان‌رضوی اجرایی می‌شود.

آغاز عملیات اجرایی ۲ هزار و ۷۶۲ واحد مسکونی "طرح اقدام ملی مسکن" در گلبهار
به گزارش قدس آنلاین، هومن گریوانی مدیرعامل این شرکت با بیان اینکه اجرای طرح اقدام ملی مسکن موجب تحول و رونق بخشی در حوزه مسکن است، خاطرنشان کرد: در اجرای این مسکن‌ها که با مشارکت دولت و بخش خصوصی عملیاتی می‌شود، کیفی سازی و استفاده از مصالح مرغوب بوم آورد مورد توجه قرار می‌گیرد.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید گلبهار کیفی سازی و توجه به عرضه و تقاضای مسکن را سیاستی کلان در سرریز جمعیتی کلان شهرهای کشور ذکر کرد و افزود: قطعا این ظرفیت و فرصت مناسبی برای تولید و عرضه مسکن در گلبهار با توجه به افزایش روز افزون جمعیت محسوب می‌شود.

وی گفت: اجرای این طرح در شهرهای جدید کشور به ویژه شهر جدید گلبهار موجب ایجاد تعادل در تولید و عرضه و همچنین تقاضای مسکن می‌شود.

گریوانی همچنین با اشاره به اینکه ۷۹۴ واحد مسکن مهر در هفته دولت به متقاضیان واگذار خواهد شد، بیان کرد: با واگذاری این واحدها حدود ۸۰ درصد واحدهای مسکونی شهر جدید گلبهار تکمیل و به متقاضیان واگذار شده است.

طرح اقدام ملی مسکن توسط رئیس جمهور به صورت ویدیو کنفرانس در چند شهر جدید کشور اجرا خواهد شد که شهر جدید گلبهار یکی از این شهرهاست.
منبع: ایسنا
انتهای خبر/

برچسب‌ها