خراسان شمالی- مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی از آزادی ۱۱ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد این استان از محل موقوفات و مشارکت خیرین به مناسبت عید غدیرخم خبر داد.

آزادی ۱۱ زندانی جرایم غیر عمد در خراسان شمالی

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی، حجت‌الاسلام عظیم آسوده، اظهار داشت: با عنایت به رویکرد جدید سازمان اوقاف و امور خیریه کشور مبنی بر تقویت کارکردهای خیریه در امور اجتماعی و استفاده از ظرفیت‌های مردمی و خیران برای کنترل و کاهش آسیب‌های جامعه تلاش‌هایی آغاز شده است.

وی افزود: در این زمینه و با تأسیس مرکز امور خیریه، به مناسبت عید سعید غدیرخم و با هدف دستگیری از زندانیان نیازمند و بازگرداندن آرامش و امنیت به خانواده و با عنایت امیرالمؤمنین (ع) و مشارکت متولیان و خیران تعداد زندانیانی که در کل کشور در عید غدیر به کانون خانواده خود بازمی‌گردند، به ۲۸۰ نفر رسید که تعدادی از زندانیان جرائم غیرعمد با شرایط خاص در این عید آزاد می شوند.

مدیر کل اوقاف استان افزود: به کمک خیرین و از محل موقوفات مرتبط خراسان شمالی  ۶ نفر در بجنورد، ۴ نفر در شیروان و یک نفر در اسفراین از زندان آزاد شدند.

وی با بیان اینکه اقدام برای آزادی زندانیان نیازمند علاوه بر کاهش آسیب‌های اجتماعی باعث ایجاد مودت و محبت اهل‌بیت(ع) در بین خانواده‌ها می‌شود، گفت: شماره‌ حساب‌هایی نیز برای مشارکت خیران نیک‌اندیش در این امر مهم اعلام شده است.
 

برچسب‌ها