خراسان شمالی- همزمان با هفته دولت، بوستان دوبرار بجنورد که به بام این شهر مشهور است، با حضور استاندار خراسان شمالی افتتاح شد.

پارک دو برار بجنورد افتتاح شد

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی شهرداری بجنورد، استاندار خراسان شمالی در این آیین با بیان اینکه شهرداری، ارگانی وسیع و گسترده است و با تاکید بر اینکه انجام کارها به هم افزایی نیاز دارد گفت: ثمره همراهی و هم افزایی ها، نصیب مردم می شود و برای خدمات رسانی بهتر به مردم، استانداری در کنار مردم است.

محمدعلی شجاعی اظهار داشت: امید است شهرداری در کنار شورای اسلامی شهر، با آرامش کارها را پیش ببرد.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده برای افتتاح بوستان دوبرار در مرکز استان گفت: توسعه بوستان ها در شهر، نیاز شهروندان است.

سرپرست شهرداری بجنورد نیز گفت: بوستان دوبرار، ۹۴ هکتار وسعت دارد و تاکنون برای مرحله نخست آن، ۹۲ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.  

محمدمهدی خاکشور اظهار داشت: تاکنون برای اجرای راه دسترسی و  آسفالت خیابان‌ها ۳۳ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال، تامین روشنایی بیش از ۲۴ میلیارد ریال، ایجاد آبشار و آبنما بیش از ۱۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی گفت: ایجاد ۴۰ سکو و ۳۲ آلاچیق، ایجاد سرویس بهداشتی به صورت پراکنده در نقاط مختلف از دیگر اقدامات انجام شده در این بوستان است و تلاش داریم تا نخستین گود کشتی بجنورد هم تکمیل شده و به افتتاح برسد.

وی خاطرنشان کرد: تکمیل این گود کشتی در حال ساخت،  از برنامه ها و اولویت های شهرداری است و برای آن ۲ میلیارد و ۸۸۰ میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

سرپرست شهرداری بجنورد گفت: قطر این گود ۵۰ متر است و در مجموع ۲ هزار متر مربع مساحت داشته و این مجموعه گنجایش چهار هزار نفر را دارد.

برچسب‌ها