رئیس شورای اسلامی شهر مشهد با اشاره به پرونده عضو شورای شهر مشهد، گفت: رأی بدوی در مجموع نسبت به این محتویات پرونده امیدوارکننده است، البته باید مراحل خود را طی کند تا ما نظر نهایی دستگاه قضایی در این خصوص را بشنویم.

رأی اولیه پرونده عضو شورای شهر مشهد امیدوارکننده بود/ شهلا سلب عضویت نشده است

به گزارش قدس آنلاین، محمدرضا حیدری در حاشیه هفتادمین جلسه علنی پنجمین دوره شورای اسلامی شهر مشهد که امروز در تالار شهر برگزار شد، در جمع خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت پرونده قضایی عضو شورای شهر مشهد، اظهار کرد: از ابتدا موضع ما در این ارتباط اینگونه بوده است که پرونده‌ای که برای یکی از اعضای شورای شهر مشهد در دستگاه قضایی تشکیل شده باید مسیر خود را طی کند.

وی ادامه داد: امیدواریم با توجه به رأی بدوی پرونده در رأی تجدیدنظر هم به گونه‌ای عادلانه صادر شود و این پرونده به صورت عادلانه مسیر خود را طی کند.
حیدری تصریح کرد: رأی بدوی در مجموع نسبت به این محتویات پرونده امیدوارکننده است، البته باید مراحل خود را طی کند تا ما نظر نهایی دستگاه قضایی در این خصوص را بشنویم.
وی همچنین در خصوص آخرین وضعیت عضویت این عضو شورای شهر در شورا، تأکید کرد: تاکنون این عضو شورای شهر مشهد سلب عضویت نشده است.
رئیس شورای اسلامی شهر مشهد در خصوص ورورد شورای عالی استان‌ها به این پرونده، گفت: با توجه به اینکه یکی از وظایف شورای عالی استان‌ها پیگیری حقوق اعضاست، بر این اساس تعاملاتی با دستگاه قضایی برقرار می‌کنند که ما از آن استقبال می‌کنیم.
وی همچنین در خصوص عضو نشدن این عضو شورای شهر مشهد در هیچ‌کدام از کمیسیون‌های تخصصی، عنوان کرد: در خصوص عضویت آقای شهلا در کمیسیون‌ها منتظر نتیجه پرونده قضایی ایشان که دادرسی آن ادامه دارد هستیم و پس از آن این کار قابل انجام است.
وی اضافه کرد: این مسئله هیچ‌گونه مشکل قانونی ندارد.
منبع: ایسنا
انتهای خبر/

برچسب‌ها