رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: آموزش و پرورش الان را نمی‌توان به یک باره تغییر داد و به مزرعه نمونه برای تغییر روش نیاز دارد.

آموزش و پرورش را یک‌باره نمی‌توان تغییر داد

به گزارش قدس آنلاین ، حجت‌الاسلام محمد قمی صبح امروز در شانزدهمین اجلاس سالانه مدیران مدارس صدرای کشور با تشکر از فعالیت مجاهدانه مدیران صدرا و با اشاره به ضرورت برگزاری اجلاس مدیران مدارس صدرا تصریح کرد: با اطمینان مدارس صدرا را دست افرادی سپردم که می‌دانم با کمک شما یک مدرسه و نظام آموزشی تامین‌کننده آینده را پیش روی رهبری قرار می‌دهند. 

وی گفت: ورودی صدرا خودش یک سرمایه است و دانش آموزان صدرا سرمایه اول آن هستند، اگر نیروی کیفی در صدرا جذب کردید، فردا آینده کشور را می‌سازند.

قمی یادآور شد: آموزش و پرورش الان را نمی‌توان به یک باره تغییر داد و به مزرعه نمونه برای تغییر روش نیاز دارد. 

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به کاهش 50 درصدی بودجه این سازمان نسبت به سال قبل، بیان کرد: در سال جاری شرایط اقتصادی مساعد نیست اما به امید خدا این مسائل را حل می‌کنیم. 

وی یادآور شد: اگر بتوانیم بانی و حامی مردمی برای کار خود پیدا کنیم کاری مهمی انجام داده‌ایم استفاده‌ از ظرفیت رسانه و فعالیت‌های ستادی راه دیگری برای گسترش فعالیت صدرا است. 

قمی با تاکید بر اینکه باید برای تفهیم تفاهم‌نامه با آموزش و پرورش و جذب معلمان خوب وارد عمل شد، افزود: اینکه شورای دانش‌آموزی،  مجلس دانش‌آموزی هم می‌خواهد یا نه، تصمیمات این مجموعه به عهده حجت‌الاسلام حامد تقدیری است اما باید دپارتمانی در بنیاد نخبگان داشته باشیم نه اینکه یک بنیاد برای خود ایجاد کنیم و بنیاد نخبگان ما را به رسمیت نشناسد. 

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی بیان کرد: سازمان تبلیغات امروز حتی یک نفر جذب هم ندارد و افراد آن مجاهدانه فعالیت می‌کنند و اجازه جذب نداریم، اما اگر اجازه داشتیم حتما مدیران صدرا در اولویت بودند. 

قمی تصریح کرد: به اندازه‌ای که منصفانه آب و برق مصرف کردید و براساس الگوی اصلاح مصرف بود پولش را نمی‌گیریم اما اگر جایی الگو اجرا نشد باید هزینه آن پرداخته شود.

وی گفت: ممکن است رفع ظلمی که به دانش‌آموزان می‌شود در برخی از موارد اصلا در توان ما نباشد مثلا به دانشگاه امام صادق (ع) می‌گوییم  تحصیلات تکمیلی پیوسته داشته باشد و ممکن است نپذیرد، اما می‌توانیم در شورای عالی انقلاب فرهنگی سازمان سنجش را مواخذه کنیم چرا که به دانش‌آموزان ما ظلم شده و جلوی این ظلم می‌ایستیم و حامی بچه‌های صدرا هستیم.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی افزود: محکم، مجاهدانه و با قدرت بیشتری در گام دوم قدم بردارید، به مدرسه خود اهمیت دهید و قدری کیفی‌تر در آنجا فعالیت کنید.

فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها