زنجان- وزیر کشور گفت: پاشنه آشیل ما از نظر بیگانگان اقتصاد است.

۸۰درصد کشورهای منطقه از آمریکا متنفرند

به گزارش خبرنگار قدس انلاین؛ عبدالرضا رحمانی فضلی شامگاه دوشنبه در هفتمین جلسه ستاد راهبردی و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان زنجان گفت:نگاه به اقتصاد، تولید، اشتغال و تجارت جامع و بر اساس ایدئولوژی اعتقادی، سیاسی و اسلامی باشد.

رحمانی فضلی با بیان اینکه ملت ایران هشت سال از حقوق فردی خود گذشتند، اظهارداشت: این مهم برای تقویت بنیان های نظامی و کسب افتخار فعلی بود که محقق شده است.

وزیر کشور با تاکید بر اینکه کشور سال های قبل از انقلاب وابسته به کشورهای خارجی بود، گفت: اقتصاد ایران در این زمان ستونی نداشت و در حال حاضر ساختارهای آن محقق و ستون آنرا می چینیم.

رحمانی فضلی ادامه داد: در حال حاضر اقتصاد کشور درون زا، برون زا، دانش بنیان و عدالت محور است چرا که این مقوله با کمک و همراهی مردم محقق شده است.

وزیر کشور خاطرنشان کرد: ملت بزرگ ایران در طول ۴۰ سال در کنار مقاومت، شجاعت، ایدئولوژی و عقیده کشور را مستحکم کرده اند و ارزش در این است که همه وظایف خود را انجام و به مردم انقلابی کمک کنیم.

رحمانی فضلی با بیان اینکه قبل از انقلاب دولت مشروع و مقبولی وجود نداشت چرا که قدرت و تصمیم گیری های آن توسط آمریکا انجام می شد، گفت: در حال حاضر دولت و حاکمیت داریم که باید نیازها را مطالبه کنیم و همه همراه با ملت برای تحقق این مهم حرکت کنیم.

وزیر کشور با بیان اینکه زمانی که تحریم وجود دارد باید انقباضی عمل کنیم و همه تابع آن باشیم، تاکید کرد: همه باید درصدد تحقق نسخه بی بدیل اقتصاد مقاومتی که از منویات مقام معظم رهبری است، باشیم.

وی با اشاره به اینکه اساس تفکر و ایدئولوژی آمریکا بر محور منفعت و سود اقتصادی است، اظهارداشت: ملت ایران، ملت مبارزی است و باید به استقلال خود افتخار و ضعف ها را در داخل کشور رفع کنیم.

رحمانی فضلی اضافه کرد: در زمان حاضر  پاشنه آشیل ما از نظر بیگانگان اقتصاد است و با توجه به اینکه بر توانایی های ایران اسلامی واقف هستند، به لحظظ قدرت نظامی توانایی مقابله ندارند.

وزیر کشور گفت: غرب در حوزه کلام و اندیشه توانایی مقابله با ایران را ندارد چرا که می داند در برابر دشمنان قوی هستیم.

 وی ادامه داد: درحال حاضر ۸۰درصد کشورهای منطقه از آمریکا متنفرند در حالیکه در گذشته اینگونه نبود.

رحمانی فضلی بر توانایی ایران درخصوص اینکه بزرگترین تولید کننده پتروشیمی در جهان است اشاره کرد و افزود: باید با تکیه بر جوانان، استارت آپ ها و علوم دانش بنیان اقتصاد بیش از وضع موجود با تکیه برتوانایی و دانش داخلی تقویت شود.

وی گفت: زمان حاضر ایران اسلامی با بدو انقلاب قابل مقایسه نیست چرا که در حال حاضر ۹۰ درصد از نیازهای کشور را در داخل تامین می کنیم و تحریم های دشمنان هیچ تاثیری بر اقتصاد پویای کشور نخواهد داشت.

رحمانی فضلی اظهارداشت: ولی امر مسلمین جهان، رئیس جمهور و سران قوای سه گانه همه با تدبیر عمل می کنند و هیچ تصمیمی برای کشور و ملت ولایتمدار بدون تدبیر نیست.

وی یادآوری کرد: باید به انقلاب اسلامی افتخارکنیم و در هفته دولت باید مدیران گزارش عملکرد خود را ارائه بدهند و این ملت شریف هستند که باید ارج نهاده و آنها را رشد و ترقی دهیم.

وزیر کشور با تاکید بر اینکه اساس قدرت کشور مبتنی اراده ملت ولایتمدار است، گفت: متولیان حفظ و صیانت از کشور، مردم هستند.

رحمانی فضلی با بیان اینکه همه دولت ها و حکومت ها در عرصه جهانی دارای ایدئولوژی هستند و عاری بودن از این مقوله خطاست، اظهارداشت: چنانچه کمک ملت ولایتمدار ایران اسلامی نبود جغرافیای دولت ها تغییر کرده بود، باکمک آنها توانستیم جلوی پیشروی انحراف، خشونت و خطای بزرگ جریان خونریزی گروه هایی همچون وهابیت، داعش و القاعده را بگیریم.

 استاندار زنجان نیز در ادامه استاندار زنجان نیز در ادامه  گفت: امروز کشور به سرباز واقعی نیاز داردو خطابه خواندن نیاز کشور را بر اورده نمی کند.

حقیقی ادامه داد: مردم قاصی خوبی هستند و وجدان عمومی اشتباه نمی کند.

وی در بخش دیگری از سخنانش افزود:پنجاه درصد چاههای این استان غیر مجازاند و  ۶۰درصد ابرداشت غیر مجاز می کنند.

 انتهای پیام/

برچسب‌ها