نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به سبب نگرانی از واکنش احتمالی حزب‌الله لبنان به تجاوزات این رژیم، از وزیر خارجه آمریکا خواست به بیروت هشدار بدهد.

درخواست کمک نتانیاهو از آمریکا به دلیل ترس از واکنش حزب‌الله

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، منابع رسانه‌ای در فلسطین اشغالی اعلام کردند بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم اشغالگر صهیونیستی به خاطر نگرانی از واکنش احتمالی حزب الله لبنان در پی تجاوزهای هوایی اخیر به خاک این کشور از مایک پمپئو، وزیر امور خارجه آمریکا خواست هشدار شدید اللحنی به دولت لبنان بدهد.

در همین حال مایک پنس، معاون رئیس‌جمهور آمریکا در تماس تلفنی با بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی گفت که واشنگتن از حق این رژیم در دفاع از خود در قبال تهدیدات حمایت می‌کند.

منابع خبری همچنین از پرواز یک هواپیمای شناسایی ارتش رژیم صهیونیستی بر فراز مناطق کوهستانی مشترک با لبنان مابین مناطق عکار و الهرمل خبر دادند.

در همین حال شبکه خبری المیادین به نقل از رسانه‌های صهیونیستی اعلام کرد ارتش رژیم صهیونیستی سامانه دفاع موشکی گنبد آهنین را در منطقه‌ای از شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین تقویت کرده است.

صبح روز دوشنبه ۳ حمله به مناطقی در شرق لبنان و در نزدیکی مرز این کشور با سوریه انجام شد. بنا بر گزارش رسانه‌ها، پهپادهای رژیم صهیونیستی در این حملات یکی از مقرهای گروه جبهه خلق برای آزادی فلسطین را در منطقه بقاع در منطقه قوسایا لبنان بمباران کردند.

رژیم صهیونیستی در حالی دست به این حملات زد که روز یکشنبه ۲ فروند از پهپادهای آن در بیروت به دست نیروهای حزب‌الله ساقط شده بود. این پهپادها با نقض حریم هوایی لبنان وارد این کشور شده و بر فراز ضاحیه جنوبی بیروت در حرکت بودند که ناگهان ساقط شدند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

انتهای پیام/

برچسب‌ها