خراسان شمالی- مدیر کل کمیته امداد خراسان شمالی از برپایی بیش از ۸۵ مرکز نیکوکاری در سطح استان خبر داد و گفت: این پایگاه آماده دریافت کمک ها و هدایای مردمی در سطح تمامی شهرستان ها هستند.

برپایی ۸۵ مرکز نیکوکاری در خراسان شمالی

مجید الهی راد در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین، اظهار داشت: جشن عاطفه‌ها هم‌زمان با سراسر کشور در دو مرحله ، مرحله اول در روز پنجشنبه ۷ شهریورماه به مدت دو روز و مرحله دوم در ۱۰مهر ماه سال جاری با حضور دانش آموزان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این جشن ملی همه‌ساله باهدف همدلی و کمک به دانش آموزان نیازمند در آستانه آغاز سال تحصیلی برگزار می‌شود افزود: هم‌اکنون بیش از ۵ هزار دانش‌آموز نیازمند استان خراسان شمالی در انتظار همدلی تمامی آحاد مردم در جشن عاطفه‌ها هستند.

وی با تأکید بر اینکه کمک‌ها نقدی و کالای جمع‌آوری‌شده در مدارس بر اساس صلاحدید مدیران هر مدرسه و انجمن اولیاء و مربیان برای همان مدرسه هزینه می‌شود، افزود: مردم استان خراسان شمالی در سال گذشته ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به دانش آموزان نیازمند استان در جشن عاطفه‌ها کمک کردند.

الهی راد یادآور شد: هم استانی‌های عزیز علاوه بر حضور در پایگاه‌های کمیته امداد می‌توانند از طریق سامانه پرداخت تلفن همراه با شماره #۵*۰۵۸*۸۷۷۸*و یا شماره‌حساب ۰۱۱۰۷۶۹۷۴۹۰۰۱ و نیز شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۶۱۰ کمک‌های خود را می‌توانند به دانش آموزان نیازمند اهدا کنند.

برچسب‌ها