آیت الله جنتی و هیئت همراه در حاشیه این بازدید از نمایشگاه دستاوردهای وزارت دفاع که شامل تجهیزات و دستاوردهای مدرن ساخته شده به دست جوانان و متخصصان صنعت دفاعی است نیز از نزدیک بازدید به عمل آوردند.

بازدید آیت‌الله جنتی و اعضای شورای نگهبان از «سامانه باور ۳۷۳»

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای نگهبان، آیت‌الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان، دکتر عباسعلی کدخدایی قائم مقام و سخنگوی این شورا، دکتر سید فضل‌الله موسوی و دکتر هادی طحان نظیف از اعضای حقوقدان شورای نگهبان صبح امروز سه‌شنبه (۵ شهریور ۱۳۹۸) با حضور در وزارت دفاع از سامانه موشکی بومی و پیشرفته باور ۳۷۳ بازدید کردند.

آیت‌الله جنتی و دکتر کدخدایی در حاشیه بازدید از «سامانه موشکی باور ۳۷۳» در جمع خبرنگاران درباره دستاوردهای به نمایش گذاشته در نمایشگاه وزارت دفاع سخنرانی کردند. 

گفتنی است، سامانه موشکی باور ۳۷۳ اولین محصول ورتیکال لانچ (VLS) ساخت ایران است که می‌تواند اهداف را با موشک صیاد ۴ در برد ۲۰۰ کیلومتری مورد اصابت قرار دهد.

با تجهیز نیروی پدافند هوایی ارتش به این سامانه مدرن که فقط چند کشور در جهان قادر به ساخت آن هستند و توان پدافندی کشور در برابر پرنده‌های متخاصم اعم از جنگنده‌ها، بالگردها موشک‌های کروز، موشک‌های بالستیک و ... چند برابر خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها