قزوین_ دانش آموزان قزوینی با کسب مدال های رنگارنگ افتخار دیگری را برای قزوین آفریدند.

درخشش دانش آموزان قزوینی در دوازدهمین دوره لیگ پایا

به گزارش قدس آنلاین، دانش آموزان قزوینی با درخشش در مسابقه گروهی دانش آموزی جهان اسلام و کسب مدال های رنگارنگ که برای شرکت در دوازدهمین لیگ علمی پایا به مشهدمقدس اعزام شده بودند، عصر امروز به استان قزوین بازگشتند.

در این دوره از لیگ، پنج تیم از استان قزوین در مسابقه گروهی دانش‎آموزی جهان اسلام حضور داشتند که در رشته‎های کارآفرینی و علوم پایه مدال طلا را از آن خود کردند.

 تیم‎ چالش‎های علمی و یکی دیگر از تیم‎های علوم پایه نیز به نشان نقره دست یافتند و ۲ دانش‎آموز استان هم در مسابقات انفرادی رتبه دوم را به دست آوردند و در مجموع استان قزوین، جایگاه اول مسابقات را از آن خود کرد.

در مراسم استقبال از دانش آموزان اعزامی به دوازدهمین لیگ علمی پایا در مشهد مقدس، مدیرکل آموزش و پرورش استان و مسئول بسیج دانش آموزی استان قزوین نیز حضور داشتند.

خیرالله رحمانی در این مراسم اظهار داشت: دانش آموزان استان در دوازدهمین لیگ علمی پایا در مشهد شرکت کرده و توانستند مدال های نقره و طلا را کسب کنند.

وی افزود: خوشبختانه دانش آموزان دختر و پسر استان قزوین با شرکت در دوازدهمین لیگ علمی پایا توانستند موفقیت هایی را کسب کنند و امیدواریم در ادامه راه فضایی را فراهم کنیم تا دانش آموزان بتوانند درخشش قابل توجهی را کسب کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین عنوان کرد: در حد توان از این دانش آموزان حمایت می کنیم و دانش آموزان سرمایه های اصلی ما محسوب می شوند.

رحمانی عنوان کرد: دانش آموزان در این لیگ توانستند خوش بدرخشند.

وی تصریح کرد:کسب این افتخارات را به خانواده ها نیز تبریک می گوییم و وجود چنین دانش آموزانی در استان می بالیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین ادامه داد: مفتخریم که امروز چهره های علمی و درخشانی همچون شما را داریم.

وی تصریح کرد: موفقیت قابل توجه دختران مایه افتخار است و تلاش کنیم که در مدارس تربیت همه جانبه باشد.

وی گفت: امروز ما هرچه داریم به برکت خون شهدا است و به برکت خون شهدا توفیق آن را داشته باشیم که ادامه دهنده راه شهدا و عزتمندی ایران باشیم.

گفتنی است در این مراسم، رضا ابراهیمی مسئول بسیج دانش آموزی استان و جمعی از خانواده های دانش آموزان نیز حضور داشتند.

در این مسابقات که در مشهد مقدس با حضور ۶۰۰ دانش‌آموز از ایران و ۶ کشور خارجی برگزار شدو پاکستان و انگلیس هم دوم و سوم شدند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها