خراسان شمالی – فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین از توقیف یک دستگاه خودرو حامل ۴۸۵ کیلوگرم سنگ غیر مجاز به ارزش بیش از ۳۸ میلیون ریال در اسفراین خبر داد.

توقیف محموله سنگ معدن غیر مجاز

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه خبری پلیس سرهنگ جاوید مهری با اعلام جزئیات این خبر گفت: ماموران انتظامی پاسگاه پرکانلو در راستای طرح عملیاتی مبارزه با استفاده غیر مجاز از معادن موفق به شناسائی یک دستگاه خودرو حامل سنگ معدن غیر مجاز از نوع سرب شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه ماموران این خودرو را در یکی از محورهای شهرستان متوقف کردند افزود: در بازرسی از این خودرو مقدار ۴۸۵ کیلوگرم سنگ معدن از نوع سنگ سرب کشف و ضبط شد.

وی با اشاره به اینکه در این رابطه یک نفر متهم نیز دستگیر که بعد از تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل داده شد یادآور شد: خودرو توقیف  وسنگ معدن کشف شده تحویل اداره صنعت و معدن شهرستان شد.

سرهنگ مهری گفت:  ارزش این مقدار سنگ معدن بیش از ۳۸ میلیون ریال برآورد شده است.

باند تهیه و توزیع مواد مخدر صنعتی در فاروج متلاشی شد

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالیاز متلاشی شدن باند تهیه و توزیع مواد مخدر صنعتی و کشف یک کیلو و۸۵۰گرم مواد مخدر صنعتی از نوع کراک خبر داد.

سرهنگ محمد غلامی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی دریافت خبر مبنی بر اینکه افرادی در سطح استان اقدام به خرید و فروش مواد مخدر صنعتی می کنند موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.

سرهنگ غلامی در ادامه اظهار داشت: پس از چند روز کار اطلاعاتی و تعقیب و مراقبت باند تهیه و توزیع مواد مخدر صنعتی در فاروج شناسایی شدند.

وی تصریح کرد: ماموران همیشه بیدار در یک عملیات غافلگیرانه موفق شدند  این باند را  زمین گیر و در بازرسی از منزل متهم اصلی  مقدار یک کیلو و نیم مواد مخدر صنعتی از نوع کراک کشف  و ۴ نفر سوداگر مرگ را دستگیر کنند.

این مقام انتظامی در ادامه با اعلام این که باند مذکور در حوزه شهرستان های شیروان و فاروج فعالیت می کرد, گفت: بامداد روز گذشته نیزیکی از مرتبطین این باند با مقدار ۳۵۰ گرم کراک دستگیر شد که در مجموع این عملیات ۵ نفر قاچاقچی مواد مخدر دستگیر شدند.

سرهنگ غلامی افزود: پس از تشکیل پرونده سوداگران مرگ جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

برچسب‌ها