نماینده فریمان و سرخس در مجلس شورای اسلامی گفت: سرمایه گذاری نیاز به ضریب امنیت بالا و ریسک پایین دارد از این رو دستگاه های دولتی در مسیر سرمایه گذاری سنگ اندازی نکنند.

دستگاه های دولتی در مسیر سرمایه گذاری سنگ اندازی نکنند

به گزارش قدس آنلاین، سید احسان قاضی زاده هاشمی در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان خراسان رضوی که به منظور بررسی موانع و مشکلات سرمایه گذاری در شهرستان های سرخس و فریمان برگزار شد، اظهار کرد: مدل مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی می تواند آثار بسیار زیادی داشته باشد اما برای اجرای اهداف مدنظر این طرح، باید مدیران دستگاه های اجرایی پای کار باشند.

وی افزود: با اجرای الگوی مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی، امیدها در دل مردم زنده شده است اما برای آنکه نتایج این طرح برای قشرهای مختلف جامعه ملموس و مشخص باشد، باید جلسات پیگیری با حضور شخص استاندار همچنان تداوم پیدا کند.
نماینده مردم فریمان و سرخس در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: علاوه بر شهرک صنعتی کاویان، دو شهرک صنعتی دیگر هم در شهرستان فریمان وجود دارد و طرح های صنعتی بسیاری در آستانه جذب سرمایه گذار است.
وی با بیان اینکه جذب سرمایه گذار دستوری نیست و باید زمینه و بستر لازم فراهم باشد، خاطرنشان کرد: سرمایه روح دارد و جای می نشیند که ضریب امنیت بالا و ریسک سرمایه گذاری پایین باشد لذا انتظار می رود که دستگاه های دولتی در مسیر سرمایه گذاری سنگ اندازی نکنند.
قاضی زاده هاشمی تصریح کرد: اکنون فرآیندهای سرمایه گذاری نسبت به چند سال قبل بسیار روان تر شده است اما هنوز مشکلاتی در این مسیر وجود دارد که باید برطرف شود.

منبع: استانداری خراسان رضوی

برچسب‌ها