مدیر روابط عمومی شورای اسلامی شهرستان مشهد گفت: تشکیل شورای شهرستان و نیز تشکیل هیأت رئیسه شورا در مهر ماه ۹۶ بوده است اما باتوجه به نامه فرمانداری یک ماه زودتر انتخابات هیأت رئیسه شوراهای شهرستان برگزار می‌شود

انتخابات هیأت رئیسه شورای اسلامی شهرستان مشهد یک ماه زودتر برگزار می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، محسن قدیمی باقرآباد اظهار کرد: ۱۰ شهریور ماه جلسه علنی شورای اسلامی شهرستان مشهد است که در این جلسه انتخابات هیأت رئیسه و کمیسیون‌ها برگزار می‌شود.

مدیر روابط عمومی شورای اسلامی شهرستان مشهد با بیان اینکه هیأت رئیسه شورای اسلامی شهرستان مشهد در سال سوم با انتخاب سه سمت رئیس، نایب رئیس و منشی هیأت رئیسه برگزار می‌شود افزود: تا پنجشنبه همین هفته اعضای محترم قرار است برای هر یک از مسؤولیت‌های مدنظر برای هیأت رئیسه کاندیدا شوند.

وی ادامه داد: سه کمیسیون فرهنگی- اجتماعی- حقوقی، کمیسیون برنامه و بودجه- توسعه عمران شهری و روستایی و کمیسیون خدمات شهری، روستایی و محیط زیست نیز اعضایش در همان روز مشخص می‌شوند.

قدیمی باقرآباد با بیان اینکه شورای اسلامی شهرستان مشهد در ۲۸ کارگروه تخصصی فرمانداری نیز عضو دارد، گفت: در جلسه یکشنبه نمایندگان شورای اسلامی شهرستان مشهد در هر یک از این کارگروه‌ها برای سال سوم شورا در دوره پنجم نیز مشخص می‌شوند.

مدیر روابط عمومی شورای اسلامی شهرستان مشهد در پاسخ به این سوال که آیا تغییری در هیأت رئیسه شورای اسلامی شهرستان مشهد اتفاق می‌افتد، بیان کرد: هنوز اعضای شورا اعلام کاندیداتوری جهت مسؤولیت‌های هیأت رئیسه را نکرده‌اند اما امکان تغییر وجود دارد.

وی اعلام کرد: تشکیل شورای شهرستان و نیز تشکیل هیأت رئیسه شورا در مهر ماه ۹۶ بوده است اما باتوجه به نامه فرمانداری یک ماه زودتر انتخابات هیأت رئیسه شوراهای شهرستان برگزار می‌شود.

قدیمی باقرآباد توضیح داد: این اقدام به‌خاطر این بوده که ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ پایان شوراها است و نه یکم شهریور ماه، این تغییر بر جابه‌جایی هیأت رئیسه‌ها نیز تاثیر گذاشته است.

منبع: فارس

انتهای خبر/

برچسب‌ها