مدیر عامل شرکت کسب و کار رضوی از حضور این شرکت در سی و دومین نمایشگاه ملی صنایع دستی تهران خبر داد.

شناسایی نیازهای تولیدکنندگان حوزه صنایع دستی توسط شرکت کسب ‌و کار رضوی

به گزارش قدس آنلاین، مهدی جعفرنژاد بیان کرد: این شرکت به منظور حمایت از تولید و عرضه صنایع دستی و کالاهای روستایی و نیز پشتیبانی از کسب و کارهای کوچک که توسط زنان سرپرست خانوار انجام می‌شود، در این نمایشگاه حضور یافته است.
وی ادامه داد: در واقع در این نمایشگاه به شناسایی نیازهای تولیدکنندگان و تأمین‌کنندگان حوزه صنایع دستی در سراسر کشور پرداخته‌ایم.
مدیرعامل شرکت کسب و کار رضوی با اشاره به طراحی سامانه پیشه توسط این شرکت گفت: شرکت در حال طراحی سامانه‌ای با هدف ارائه خدمات کسب و کار است که در نمایشگاه صنایع دستی تهران به دنبال عارضه‌یابی، بررسی و نیازسنجی هستیم تا علاوه بر موارد درج شده در سامانه، سایر نیازهای صنعت‌گران در بخش‌های مختلف نیز اضافه شود.
وی ادامه داد: در این راستا نیز در حال رایزنی و تبادل نظر با وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و همچنین تولیدکنندگان و صنعت‌گران حوزه‌های مختلف هستیم.  
جعفرنژاد با اشاره به خدمات سامانه پیشه بیان کرد: شرکت کسب و کار رضوی با رویکرد مدیریت در زنجیره ارزش صنایع دستی در قالب این سامانه قرار است خدمات کسب و کار را برای پشتیبانی از صاحبان مشاغل در حوزه صنایع دستی همچون ارایه آموزش‌های تخصص و مدیریت کسب و کار ارائه کند.
وی ادامه داد: معرفی تأمین‌کنندگان مواد اولیه، معرفی طراحان محصولات مبتنی بر نیاز بازار، بازارسازی داخلی با معرفی درگاه‌های فروش فیزیکی و مجازی و... بخشی دیگر از خدماتی به شمار می‌رود که در قالب سامانه پیشه عرضه خواهد شد.
مدیر عامل شرکت کسب و کار رضوی افزود: علاوه بر این می‌توان به خدماتی نظیر ارائه خدمات مدیریتی، مالی و حسابداری و نیز خدمات مشاوره‌ای در حوزه بیمه و مالیات بر بستر این سامانه اشاره کرد.
لازم به یادآوری است، سی و دومین نمایشگاه ملی صنایع دستی از سوم تا نهم شهریور ماه جاری در تهران در حال برگزاری است.

منبع: آستان نیوز

انتهای خبر/

برچسب‌ها