خراسان جنوبی _در پنجمین روز از هفته دولت و با حضور جمعی از مسئولین استانی و محلی فاز اول پروژه احیاء و باز آفرینی محور ورودی و محله تاریخی حسینیه حاج علی اشرف در شهر بشرویه افتتاح شد .

افتتاح و کلنگ زنی تعدادی از پروژه های عمرانی و خدماتی در بشرویه

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بشرویه ؛در پنجمین روز از هفته دولت و با حضور جمعی از مسئولین استانی و محلی فاز اول پروژه احیاء و باز آفرینی محور ورودی و محله تاریخی حسینیه حاج علی اشرف در شهر بشرویه افتتاح شد .

برای این پروژه که توسط شهرداری و اداره راه و شهر سازی بشرویه  با حجم عملیاتی ۲۵۰۰ متر مربع شامل زیر سازی کف سازی جدول و کانیو اجرا شده ؛اعتباری معادل دویست میلیون تومان از محل اعتبارات ملی شرکت باز آفرینی شهری ایران هزینه شده که جمعیتی نزدیک به نوزده هزار نفر از مزایای آن بهره مند خواهند شد.

یادآوری می شود با هدف روان سازی ترافیک شهری در محور خیابان ملاعبدالله بشرویه به سمت میدان قائم و امام خمین (ره)کلنگ بازگشایی محور قلعه نو به طول مسیر ۵۰۰ متر و با تملک دوازده ملک شخصی ؛ با اعتباری معادل دو میلیارد تومان توسط شهرداری و کلنگ احداث سفره خانه سنتی به مساحت تقریبی ۱۱۰۰ متر مربع و اعتباری معادل نهصد میلیون  تومان توسط نمایندگی میراث فرهنگی ؛گردشگری و صنایع دستی به زمین زده شد .

همچنین با توجه به پیشینه تاریخی مردم بشرویه در راه اندازی کارگاههای برک بافی ؛از سوی میراث فرهنگی و گردشگری کارگاه برک بافی احیاء و آغاز به کار کرد ؛ و به گفت مسئولین استانی و محلی کار برند برک به نام بشرویه در دست اقدام  است .  

/ انتهای پیام.

برچسب‌ها