یک منبع امنیتی اعلام کرد رژیم صهیونیستی از ترس پاسخ احتمالی حزب‌الله به تجاوزات اخیر این رژیم علیه لبنان، تدابیر امنیتی در تمامی سفارتخانه‌ها و کنسولگری‌های خود را افزایش داده است.

تشدید تدابیر امنیتی در سفارتخانه‌های رژیم صهیونیستی

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، یک منبع امنیتی آگاه در گفت‌وگو با روزنامه "ایندیپندنت" عربی اعلام کرد رژیم صهیونیستی تدابیر امنیتی خود در سفارتخانه‌هایش در سراسر جهان را افزایش داده و از سفرا و مقامات اسرائیلی خواسته فعلا در خانه‌های خود بمانند و از سفرهای غیرضروری اجتناب کنند.

این منبع با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی از تهدیدات حزب‌الله کاملا هراسان است، تاکید کرد این توصیه‌ها پس از جلسه اضطراری روز گذشته کابینه امنیتی این رژیم صادر شده است.

رژیم صهیونیستی همچنین از شخصیت‌های بازر این رژیم به ویژه رؤسای سابق دستگاه‌های امنیتی و افسران عالی رتبه بازنشسته خواست از سفرهای غیرضروری به ویژه به ترکیه پرهیز کنند چرا که می‌ترسد این افراد ترور شوند.

همچنین به گفته این منبع، رژیم صهیونیستی به تعداد نگهبانان مدارس، موسسه‌های یهودی و کنیسه‌ها در شماری از کشورها افزوده است.

ارتش رژیم صهیونیستی پس از جلسه شورای امنیتی این رژیم در شب دوشنبه هشدارها و راهکارهایی دریافت کرده‌اند و در مرز لبنان عبور و مرور خودروهای شهری را ممنوع کرده‌اند. همچنین نیروهای ویژه‌ای در این منطقه مستقر شده و گشت زنی پهپادهای جاسوسی بر فراز آسمان لبنان افزایش یافته است.

ایهود یعری، کارشناس کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی دیروز (دوشنبه) گفت تهدیدهای سید حسن نصرالله بسیار جدی است به ویژه در خصوص هدف قرار دادن پهپادها و حمله به عمق خاک فلسطین اشغالی.

سازمان ملل هم بعد از شکایت رسمی وزارت خارجه لبنان از تجاوزگری صهیونیست‌ها و ارسال نامه رسمی به این سازمان تنها خواهان خویشتنداری بیشتر شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

انتهای پیام/

برچسب‌ها