مستند «افسانه نیست» کاری از گروه سیاسی شبکه پنج سیما به مناسبت هشتم شهریور ماه مصادف با شهادت شهیدان رجایی و باهنر جمعه ساعت 20:10 بر روی آنتن می رود.

زندگی شهید رجایی در مستند «افسانه نیست»

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی معاونت سیما، مصطفی مژدهی فر تهیه کننده «افسانه نیست» درباره ویژگی آن گفت: این مستند با محوریت داستان زندگی شهید رجایی در منزل قدیمی ایشان شکل می گیرد. خانه ای که الان تبدیل به موزه شده و مردم می توانند سبک زندگی شهید رجایی را از نزدیک ببینند.

تهیه کننده «افسانه نیست» اضافه کرد: این مستند به سراغ چند ویژگی شخصیتی شهید رجایی رفته است. شهید رجایی شخصیتی بود که دوران کودکی سختی را گذرانده و این سختی در دوره نخست وزیری به او کمک کرد که در برابر مشکلات کمر خم نکند. همچنین نحوه مواجهه شهید رجایی با بنی صدر هم بسیار آموزنده و  عبرت آموز است. یک تلاش اخلاقی برای کاهش تنش و البته استقامت روی ارزش ها است.

این مستند به نویسندگی احمد یوسفی مقدم است. گفت و گو با برخی دوستان شهید رجایی مانند دکتر هادی منافی، دکتر علی محمد بشارتی و مرتضی نبوی خوا و استفاده از تصاویر جدید آرشیوی کمتر دیده شده از بخش های این مستند است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها