وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی از مصوبه دولت برای افزایش 20 درصدی یارانه سازمان بهزیستی به مراکز شبانه روزی و مراکز روزانه توانبخشی معلولان خبر داد

کمک هزینه بهزیستی برای مراکز نگهداری از معلولان 20 درصد اضافه می‌شود

قدس آنلاین: محمد شریعتمداری گفت: هیات دولت در جلسه امروز خود با افزایش ۲۰ درصدی یارانه کمک هزینه سازمان بهزیستی برای مراکزی که از معلولان نگهداری می‌کنند و مراکز توانبخشی موافقت کرد.

وی گفت:در جلسه امروز دولت، مصوبات مجلس شورای اسلامی در ردیف ۱۳۱۵۰۰ بودجه کل کشور که موضوع کمک‌های یارانه‌ای سازمان بهزیستی مراکز شبانه روزی و مراکز روزانه توانبخشی با ۲۰ درصد افزایش مطرح شد و این افزایش ۲۰ درصدی در جلسه تایید و مقرر شد که در اختیار این مراکز قرار گیرد. همچنین کمک هزینه مراکزی که از خانواده‌های معلول نگهداری می‌کنند نیز ۲۰ درصد افزایش یافت و امیدواریم این پرداخت‌ها به سرعت توسط خزانه داری کشور پرداخت شود. شریعتمداری همچنین با تبریک موفقیت تیم مهارت ایران در مسابقات کازان روسیه گفت: ما تنها با ده نفر در ده رشته در این مسابقات شرکت کردیم که توانستیم در پنج رشته مقام کسب کنیم و یک مدال نقره و دو مدال برنز و دو دیپلم اقتخار نصیب کاروان ما شد. آنها  در ردیف ۱۷ قرار گرفتند و ۲۰ رده جایگاه ایران را ارتقاء دادند که دستاورد ارزشمندی است. 

انتهای پیام/

برچسب‌ها