فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی گفت: مرزداران در هنگ مرزی تایباد از خروج بیش از ۱۰ هزار لیتر سوخت قاچاق جلوگیری کردند.

کشف بیش از ۱۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین، سردار جان‌نثار فرمانده مرزبانی  استان خراسان رضوی گفت: با هدف برخورد با قاچاقچیان سوخت و جلوگیری از خروج سرمایه ملی از کشور، مرزبانان این فرماندهی در هنگ تایباد موفق به کشف مقادیر قابل توجهی سوخت قاچاق شدند.
وی  تصریح کرد: مرزبانان هنگ مرزی تایباد طی ایست و بازرسی خودروهای ترانزیتی، موفق شدند بیش از ۱۰ هزار لیتر سوخت قاچاق  را در یک هفته‌ی گذشته کشف نمایند.
فرمانده مرزبانی خراسان رضوی با اشاره به تیزبینی مرزداران در ایست و بازرسی‌های مرزی گفت: مرزبانان این فرماندهی در پست کنترل و مراقبت مرزی ۱۷ شهریور هنگ تایباد موفق شدند قاچاقچیان سوخت را شناسایی و از آن‌ها ۱۰ هزار و ۲۵ لیتر سوخت قاچاق را کشف نمایند و ضمن تشکیل پرونده ، آنها را به مراجع مربوطه معرفی کردند.
سردار جان نثار با قدردانی از همه همرزمان خود در نقاط مختلف مرزی افزود: هیچ کسی به طور غیر قانونی حق خارج کردن سرمایه‌های ملی کشورمان را به آن سوی مرزها ندارد و مرزبانان خراسان رضوی با کسانی که در کار قاچاق سوخت دست داشته باشند به شدت برخورد خواهند کرد.

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب‌ها