Lenovo با معرفی دو دستگاه جدید، وارد دنیای تکنولوژی خانه های هوشمند شده است.

ساعت و نمایشگر هوشمند Lenovo راه اندازی شد +قیمت و مشخصات

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، Lenovo با معرفی دو دستگاه جدید، وارد دنیای تکنولوژی خانه های هوشمند شده است، این دستگه ها شامل یک ساعت دیجیتالی به نام ساعت هوشمند Lenovo و یک صفحه نمایش هوشمند برای کنترل خانه است. در اوایل امروز ، گوگل از نمایشگر هوشمند Nest Hub در هند خبر داد. بیایید نگاهی به آخرین دستگاه های خانگی هوشمند Lenovo بیندازیم:

ساعت هوشمند Lenovo:

ساعت هوشمند Lenovo یک ساعت دیجیتالی 4 اینچی با صفحه لمسی و دستیار داخلی Google است، این دستگاه برای کمک به کاربران در ایجاد عادات سالم خواب طراحی شده است و مشابه Google Nest Hub ، کاربران می توانند روال خواب را به راحتی مانند کم کردن چراغ ها و نمایش رویدادهای تقویم با استفاده از دستور صوتی "Ok Google ، Goodnight" تنظیم کنند.

ساعت هوشمند Lenovo پوشش کاملی از پارچه را تشکیل می دهد که با دکوراسیون اتاق خواب ترکیب می شود، صفحه نمایش اطلاعاتی مانند زمان و آلارم ، جلسات آینده ، رویدادهای تقویم ، اطلاعات آب و هوا و اطلاعات آلبوم هنگام پخش موسیقی را نشان می دهد.

این دستگاه برای گوش دادن به موسیقی ، کتاب های صوتی ، پادکست ها و رادیو به بلندگوهای 6W مجهز شده است و ساعت هوشمند Lenovo با Chromecast سازگار است که به شما امکان می دهد نمایش های تلویزیونی و موسیقی کاربر را با استفاده از دستورات صوتی پخش کنید، در هنگام استفاده ساعت هوشمند Lenovo صفحه نمایش را به یک آلبوم عکس دیجیتالی تبدیل می کند که تصاویر را از حساب Google Photos نمایش می دهد.

همچنین یک گزینه اختیاری برای ادامه مکالمه وجود دارد تا امکان مکالمه طبیعی به عقب و چهارم با دستیار Google در زبان انگلیسی فراهم شود، بعد از اینکه کاربر در ابتدا دستیار Google را با درخواستی شروع کرد ، Assistant به اندازه کافی فعال می ماند تا بتواند به سؤالات پیگیری پاسخ دهد، این ویژگی تضمین می کند که کاربران مجبور نیستند هر بار "Ok Google" بگویند، ساعت هوشمند همچنین با بیشتر دوربین هایی که با Assistant کار می کنند هماهنگ است ، بنابراین کاربران می توانند ببینند چه کسی خارج از درب جلوی خانه است.

صفحه نمایش هوشمند Lenovo:

صفحه نمایش لنوو هوشمند صفحه نمایش صفحه لمسی 10 اینچی با رزولوشن FHD است، این دستگاه از طراحی مینیمالیستی استفاده می کند و مطابق با نام تجاری، بامبو طبیعی است که می تواند با بیشتر میزهای چوبی ، شیشه ای یا گرانیتی مطابقت داشته باشد، این دستگاه می تواند تمام کارهای هوشمندی را که بلندگوهای هوشمند انجام می دهند، انجام دهد. همچنین به عنوان یک مرکز اصلی برای کنترل وسایل هوشمند خانه کار می کند، در صفحه نمایش 10 اینچی هوشمند خود می تواند فیلم های YouTube ، پاسخ هایی را که توسط جستجوی گوگل و سایر اطلاعات با نگاه مانند تقویم ، یادآوری ها و لیست های خرید تهیه می شود، جمع آوری و نگهداری کند.

صفحه نمایش هوشمند Lenovo از پلتفرم Qualcomm Home Hub مبتنی بر Snapdragon 624 زوج با رم 2 گیگابایتی بهره می برد، در قسمت صوتی مجهز به بلندگوهای دوتایی 10W با برد کامل و دو توییت غیرفعال است، این دستگاه همچنین از دوربین 5 مگاپیکسلی برای اهداف تماس ویدیویی در Google Duo برخوردار است و کاربران می توانند به راحتی دستگاه را به صورت افقی یا عمودی قرار دهند.

همانند ساعت هوشمند ، صفحه نمایش هوشمند Lenovo می تواند به عنوان یک قاب عکس دیجیتالی عمل کند و به چراغ های هوشمند ، دوربین های امنیتی و موارد دیگر متصل شود، هر دو ساعت هوشمند و صفحه نمایش Lenovo با بیش از 10،000 محصول از بیش از 1000 شرکت و برند سازگار است.

قیمت گذاری و در دسترس بودن:

ساعت هوشمند Lenovo با قیمت 5،999 روپیه ، در حالی که Smart Display دارای برچسب قیمت 14999 روپیه است، هر دو دستگاه از اوایل ماه سپتامبر از فروشگاه های Lenovo.com ، Flipkart ، Croma ، Reliance دیجیتال و Lenovo برای خرید در دسترس خواهند بود و خریداران علاقه مند می توانند با استفاده از دکمه using Notify Me ’در Flipkart در تاریخ 28 آگوست ثبت نام کنند تا به روزرسانی های موجود را دریافت کنند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها