مدیر سلامت و محیط کار معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: ۱۰۱ تن مواد غذایی غیرقابل مصرف و غیربهداشتی در مناطق زیر پوشش این دانشگاه، در قالب بازدیدهای تابستانه، کشف و معدوم شدند.

کشف و معدوم سازی ۱۰۱ تن مواد غذایی غیرقابل مصرف و غیربهداشتی در مشهد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد،  مدیر سلامت و محیط کار معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد، از کشف و معدوم سازی بیش از ۱۰۱ تن مواد غذایی غیرقابل مصرف و غیربهداشتی در مناطق زیر پوشش دانشگاه، در قالب طرح بازدیدهای تابستانه خبر داد.

علی‌اصغر حسنی در ارتباط با این موضوع اظهار کرد: طرح تشدید نظارت بر اماکن تهیه و توزیع مواد غذایی، اماکن عمومی و اسکان مسافران، از ابتدای تیرماه آغاز و در این مدت بیش از ۵۷ هزار بازدید از این مراکز انجام شده است.

وی تعداد اقدامات قانونی صورت گرفته را ۹ هزار و ۳۹۳ مورد اعلام کرد و افزود: طی بازدیدها در این دوماه، تعداد افراد متخلف معرفی شده به دادگاه، یک هزار و ۲۰۲ مورد و تعداد موارد تعطیلی، ۱۶۳ مورد بوده است.

مدیر سلامت و محیط کار معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد تصریح کرد: تعداد کلرسنجی آب آشامیدنی و استخر طی این دو ماه،  ۷۳ هزار و ۲۲۶ مورد بوده است.

حسنی خاطر نشان کرد: طی این مدت، تعداد شکایات ثبت و رسیدگی شده در سامانه شکایات مردمی ۱۹۰، ۲ هزارو ۵۷۶ مورد اعلام شده است.

برچسب‌ها