کردستان- مدیرکل امور مالیاتی استان کردستان گفت: تمام جرائم قابل بخشش مودیان مالیاتی که تا پایان مهر سال جاری اصل مالیات و بدهی خود را پرداخت کنند، بخشوده می‌شود.

جرائم مودیان مالیاتی کردستان بخشیده می شود

به گزارش قدس آنلاین؛ علیرضا الوندی اظهار داشت: تمامی مودیان اعم از اشخاص حقیقی و حقوقی که دارای بدهی هستند می‌توانند تا پایان مهر ماه امسال بدهی خود را پرداخت و از تسهیلات بخشودگی جرائم مالیاتی به میزان ۱۰۰ درصد بهره‌مند شوند.

وی افزود: آخرین فرصت بهره‌مندی از بخشودگی ۱۰۰ درصدی جرایم قابل بخشش، مهر ماه امسال است و در صورت عدم پرداخت بدهی مالیاتی قطعی شده و برخورداری از تسهیلات یاد شده تا پایان سال جاری، این امکان در سال آینده فراهم نخواهد بود.

الوندی با اشاره به اینکه بهترین فرصت برای برخورداری از بخشودگی صد در صدی جرائم امسال است، یادآور شد: سال آینده بنابر بخشنامه جدید رئیس کل سازمان سطح اختیارات مدیران محدود می‌شود و از حداکثر بخشودگی جرایم قابل بخشش، برای مودیان واحدهای تولیدی دارای پروانه بهره‌برداری یا پروانه کسب تولیدی از مراجع ذیربط، ۷۰ درصد و برای سایر مودیان ۵۰ درصد برای هر منبع مالیاتی در هر سال یا دوره به مدیران کل امور مالیاتی تفویض می‌شود.

مدیرکل امور مالیاتی استان تاکید کرد: بدیهی است که در صورت پرداخت بدهی مالیاتی بعد از مهر امسال، بخشودگی ۱۰۰ درصدی شامل آنها نمی‌شود.

برچسب‌ها