قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی گفت:حوزه معاونت اماکن متبرکه پیشانی ارتباط و تعامل با زائران عزیز بارگاه منور رضوی است و حفظ قداست، رعایت شئونات، نظم و آراستگی و نظافت صحن ها و رواق های مبارکه از موضوعاتی است که همواره مورد تاکید تولیت آستان قدس رضوی است.

حوزه معاونت اماکن متبرکه پیشانی ارتباط و تعامل با زائران بارگاه منور رضوی است

به گزارش قدس آنلاین وبه نقل از آستان نیوز، مصطفی خاکسار قهرودی در آئین تکریم معاون سابق اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضوی و معارفه سرپرست جدید این معاونت با بیان اینکه تغییر به سمت تعالی و پیشرفت توصیه دین مبین اسلام و اهل بیت(ع) است، اظهار کرد: حرم مطهر جایگاه ویژه ای است که زائران این قطعه از بهشت انتظار هیچ نقص، کوتاهی و مشکلی را در این اماکن متبرکه و نورانی ندارند.
وی تصریح کرد: حوزه معاونت اماکن متبرکه پیشانی ارتباط و تعامل با زائران عزیز بارگاه منور رضوی است و حفظ قداست، رعایت شئونات، نظم و آراستگی و نظافت صحن ها و رواق های مبارکه از موضوعاتی است که همواره مورد تاکید تولیت آستان قدس رضوی است.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی گفت: معاونت اماکن متبرکه و خدماتی که در حرم مطهر رضوی به زائران ارائه می شود بایستی به لحاظ کیفی ارتقا یابد و این حوزه بسیار مهم و بااهمیتی است زیرا اثرگذاری مثبت و گسترده ای در سطوح مختلف دارد و کار درست و نتیجه مطلوب آن از سایر بخش های آستان قدس نمود و بازتاب بیشتری خواهد داشت.

وی ضمن تقدیر از خدمات ارزنده مهندس سید خلیل منبتی اظهار کرد: ایشان در دورانی که در معاونت اماکن متبرکه توفیق خدمت داشتند اقدامات شایسته و مناسبی انجام داده اند که ان شا الله مورد رضایت حضرت امام رضا(ع) واقع شود و اینکه توفیق یافته اند که در منطقه محروم سیستان و بلوچستان خدمت کنند نیز جای تبریک و آرزوی موفقیت دارد.

معاون سابق اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضوی نیز در این مراسم با بیان اینکه فرصت حضور و خدمت در اماکن متبرکه و همکاری با مدیران و کارکنان این نهاد مقدس را بایستی قدر دانست اظهار کرد: خرسندم که در طی این دوران مسئولیت توانستیم با همیاری و همدلی فضایی با آرامش را برای همکاران و خدام این آستان نورانی فراهم کنیم.

مهندس منبتی گفت: احداث و راه اندازی مهمانسرای غدیر و توسعه خادمیاری حضرت رضا(ع) که زمینه تشرف ۵۰ هزار نفر را فراهم کرد از خاطرات ماندگار در ذهن من باقی خواهد ماند.

مصطفی فیضی، سرپرست جدید معاونت اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضوی نیز با بیان اینکه زائران این بارگاه نورانی به این دستگاه چشم امید دارند، گفت: امیدوارم بتوانیم خدمات شایسته و قابل قبولی را به زائران حضرت ارائه نماییم و از اعتماد تولیت و قائم مقام این آستان مقدس تشکر می کنم.

برچسب‌ها