با تایید باشگاه بایرن مونیخ، دروازه‌بان سابق این تیم به هیات مدیره اضافه شد و از سال ۲۰۲۲ به عنوان نایب رئیس فعالیت خواهد کرد.

الیور کان به بایرن مونیخ برمی گردد

قدس آنلاین: باشگاه بایرن مونیخ تایید کرد اولویر کان دروازه‌بان سابق این تیم به هیات مدیره این باشگاه اضافه شده و قرار است بعد از اتمام کار رومنیگه در این تیم در سال ۲۰۲۲، به عنوان جانشین او در سمت نایب رئیسی باشگاه بایرن مونیخ فعالیت کند. کان قرار است به زودی کارش را در این تیم شروع کند تا زمانی که به عنوان جانشین رومینگه منصوب شود.

همچنین اولی هوینس رئیس ۶۷ ساله بایرن مونیخ اعلام کرد که نمی‌خواهد در انتخابات ریاست باشگاه بایرن مونیخ که موعد آن نوامبر ۲۰۱۹ است شرکت کند.

به گزارش ایسنا، هوینس در ۲۷ سالگی فوتبال خود را به اتمام رساند و در سال ۱۹۷۹ به عنوان یکی از مسئولان باشگاه بایرن مونیخ مشغول به کار شد. او از سال ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۴ به عنوان رئیس باشگاه بایرن مونیخ مشغول به کار شد و فعالیت خود را در این تیم انجام داد. در طول ۴۰ سال حضور او در باشگاه بایرن مونیخ، این تیم آلمانی به ۱۶ قهرمانی در بوندسلیگا دست یافت و دو بار فاتح لیگ قهرمانان شد و یک بار نیز جام یوفا را بالای سر برد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها