کرمانشاه-فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی کرمانشاه با بیان اینکه تعداد آتش سوزی ها در منابع طبیعی استان در پنج ماهه امسال ۴۷ فقره بوده است،گفت: در کرمانشاه، ۱۱۰ نقطه بحرانی شناسایی و ۱۵ پایگاه اطفای حریق راه‌اندازی شده است.

شناسایی ۱۱۰ نقطه بحرانی در کرمانشاه

به گزارش قدس آنلاین،فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی کرمانشاه با بیان اینکه تعداد آتش سوزی ها در منابع طبیعی استان در پنج ماهه امسال ۴۷ فقره بوده است،گفت: در کرمانشاه، ۱۱۰ نقطه بحرانی شناسایی و ۱۵ پایگاه اطفای حریق راه‌اندازی شده است.

سرهنگ علی صفا کرمی در نشستی خبری درجمع خبرنگاران گفت: باتوجه به اینکه از اواخر سال گذشته و اوائل امسال شاهد بارش های شدیدی در سطح استان بودیم و پوشش مراتع و جنگلی نیز افزایش یافت، بنابراین نگرانی از وقوع آتش سوزی در این منابع باعث شد تا اقدامات پیشگیرانه را به صورت جدی در دستورکار قرار دهیم.

وی افزود: پیش از شروع فصل گرم توانستیم حدود ۳هزار قلم تجهیزات اطفای حریق را از مرکز جذب کنیم که از جمله آن حدود ۵۰ دستگاه دمنده بود که بین تمام شهرستان های استان توزیع شد.

وی عنوان کرد: کمک هایی خیرین نیز باعث شد تا بتوانیم علاوه بر ۵۰ دستگاه دمنده ای که از مرکز جذب کرده بودیم، ۶۷ دستگاه دیگر را نیز از این طریق در استان خریداری کنیم.

برچسب‌ها