سرمربی تیم فوتسال فرش‌آرا گفت: به هیچ وجه از پیش برنده نیستیم و کار سختی مقابل ارژن شیراز خواهیم‌داشت.

می‌خواهیم یکی از دو تیم بالای جدول باشیم
به گزارش قدس آنلاین ، مجید مرتضایی ، در خصوص بازی تیمش مقابل ارژن شیراز در هفته دهم لیگ برتر فوتسال کشور اظهار کرد: نباید فریب رتبه حریف را بخوریم، زیرا ارژن شرایط تیم رتبه آخری را ندارد. آنها در بازی‌های گذشته به طور ناگهانی قدرتمند ظاهر شدند و برای تیم‌های مختلف دردسر ایجاد کردند، لذا بازی سختی را پیش‌رو داریم. اصلا نمی‌خواهیم امتیازی از دست بدهیم. امیدوارم با تلاش بازیکنان بازی را ببریم.
وی با اشاره به اینکه خود را از پیش برنده نمی‌دانیم، ادامه داد: اصلا از پیش برنده نیستیم. تیم ارژن شیراز، تیم بسیار خوبی است و بازیکنان توانمندی دارد که اگر یک لحظه غفلت کنیم، ممکن است نتیجه را واگذار کنیم.
سرمربی تیم فوتسال فرش‌آرا در خصوص کورس با تیم گیتی‌پسند توضیح داد: در حقیقت کاری به تیم‌های رقیب مثل گیتی‌پسند یا سن‌ایچ ساوه در جدول نداریم و فقط به تیمی که با آن بازی داریم، فکر می‌کنیم. تمام هدف‌مان این است که تا پایان نیم‌فصل بتوانیم حداکثر امتیاز را بگیریم تا به امید خدا یکی از دو تیم اول جدول باشیم‌.
مرتضایی در خصوص تعداد نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی فوتسال ایران ادامه داد: مصدوم یا محروم نداریم. تمام بازیکنان تیم عملکرد خوبی داشته‌اند و نیازی به گرفتن بازیکن نداریم. باید ببینیم در نیم‌فصل نیازی به جذب بازیکن خواهیم داشت یا خیر. هر چهار بازیکن دعوت‌شده به تیم ملی لیاقت پوشیدن پیراهن مقدس تیم ملی را داشته‌اند. نگاه‌ها به تیمی که در جمع سه تیم اول جدول هستند، بیشتر است. بهادری بعد از مدتی به تیم ملی دعوت شد، محمدی در مسابقات اخیر نشان داده که دروازه‌بان قابلی است. از طرفی عظیمی و سارانی هم کمافی السابق به اردو دعوت شدند. فکر می‌کنم حداقل دو نفر دیگر هم تا پایان فصل شایستگی‌های خود را به سرمربی تیم ملی فوتسال ایران نشان داده و به تیم ملی دعوت شوند.
ایسنا
انتهای پیام

برچسب‌ها