مدیرکل دفتر برنامه، بودجه و ارزیابی عملکرد شهرداری مشهد گفت: باید استانداردسازی، هوشمندسازی، تحلیل و سناریوسازی‌های مداخله، هدفمند و فرهنگ‌سازی افکار متناسب با دغدغه را در دستور کار یک سال پیش رو قرار دهیم.

تهیه پیوست انرژی برای طرح‌های تفصیلی شهرداری مشهد

به گزارش قدس آنلاین، دومین جلسه کمیسیون بهینه‌سازی مصرف انرژی شهرداری مشهد با حضور مدیرکل پشتیبانی، مدیرکل دفتر نوسازی و تحول سازمانی و مدیرکل دفتر برنامه، بودجه و ارزیابی عملکرد شهرداری مشهد برگزار شد.

جمال حسن بارانی، مدیرکل دفتر برنامه، بودجه و ارزیابی عملکرد شهرداری مشهد در این جلسه گفت: بسیار خرسندیم که شهرداری مشهد دغدغه مصرف بهینه انرژی را دارد.
وی افزود: تاکنون در این مسیر، در مصرف انرژی ساختارسازی صورت گرفته و فرآیندهایی که تحت کنترل نبوده به اتوماسیون تبدیل شده است.
بارانی خاطرنشان کرد: باید استانداردسازی، هوشمندسازی، تحلیل و سناریوسازی‌های مداخله، هدفمند و فرهنگسازی افکار متناسب با دغدغه را در دستور کار یکسال پیشرو قرار دهیم.
در این جلسه اقدامات مقرر شد تهیه پیوست انرژی برای طرح‌های تفصیلی، در دستور کار مدیریت شهری قرار گیرد؛ همچنین اقدامات دبیرخانه کمیسیون بهینه‌سازی مصرف انرژی شامل هماهنگی و جهت‌دهی به مباحث کارگروه‌ها، پیگیری ارتقای سامانه اشتراکات، پیگیری تولید اولین نشریه الکترونیکی تخصصی در حوزه انرژی، برقراری ارتباط با حوزه دانشگاهی و دانش بنیان و... بیان و در کنار آن چالش‌های پیش روی احداث نیروگاه خورشیدی نیز بررسی شد.  
منبع: ایسنا
انتهای خبر/

برچسب‌ها