۱۰ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۱
کد خبر: 668975

زنجان- چهارمین دوره رقابت های شطرنج آماتورهای مردان و بانوان ایران، از روز شنبه به میزبانی زنجان، آغاز شد.

زنجان میزبان شطرنج بازان آماتور شد

به گزارش قدس آنلاین؛ رئیس هیئت شطرنج استان زنجان در این رابطه گفت: این مسابقات تا ۱۵ شهریور در مجموعه فرهنگی ورزشی هتل پیام زنجان با حضور نزدیک ۱۸۰ شطرنج باز از استان های مختلف کشور، از جمله تهران، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کردستان، زنجان، البرز، قزوین، اردبیل، کرمانشاه، سیستان و بلوچستان، بوشهر، خوزستان، اصفهان، سمنان، خراسان رضوی، مازندران، گیلان، مرکزی و لرستان، برگزار می شود. 

خالصی با بیان اینکه مسابقات شطرنج آماتورهای ایران در رده سنی آزاد و به صورت انفرادی و در ۱۱ دور و به روش سوئیسی و در ۲ جدول مجزا انجام می شود، افزود: در مجموع ۲۱ میلیون تومان جایزه نقدی برای ۳۰ نفر در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه سامان آرمند از داوران بین المللی این رشته ورزشی، به عنوان سرداور در این رقابت ها حضور دارد، اظهار داشت: ۶ داور این مسابقات را قضاوت می کنند که چهار نفر این داوران از زنجان و ۲ داور بین المللی نیز از بوشهر و خوزستان هستند.

رئیس هیات شطرنج استان زنجان با بیان اینکه این رقابت ها در ۲ نوبت صبح و بعدازظهر انجام خواهد شد،گفت: برای نخستین بار، پخش این مسابقات به صورت زنده و اینترنتی انجام می شود که زمان هر دیدار نیز بین ۳ تا ۴ ساعت طول خواهد کشید.

برچسب‌ها