۱۰ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۱
کد خبر: 669010

تیراندازی بازار تهران زیر سر یک زن بود. او فرار کرد، اما شوهرش به دام افتاد. زن و مرد مشکوک که زوج بودند سارق مغازه‌های بازار تهران بودند و دستگیر شدند.

زن خطرناک عامل آشوب بازار تهران

قدس آنلاین: رئیس کلانتری ۱۱۳ بازار از دستگیری یکی از زوج‌های سارق مغازه‌های بازار با ۵ فقره سرقت خبر داد و گفت: متهم هنگام سرقت شناسایی و دستگیر شد. سرهنگ "اسدعلی الماسی" بیان داشت: تعداد چند فقره سرقت از مغازه‌های بازار به کلانتری اعلام شد و تعداد گشت‌های انتظامی افزایش یافت.

وی بیان داشت: گشت زنی‌های هدفمند ادامه داشت تا اینکه بامداد روز جاری عوامل گشت ضربت سر کلانتری هفتم در خیابان پانزده خرداد در حال گشت زنی بودند که به یک زن و مردی مشکوک شدند و برای بررسی موضوع به این زوج نزدیک، ولی آن‌ها به محض مشاهده گشت انتظامی سرکلانتری از محل گریختند.

این مقام انتظامی افزود: متهمان که همچنان بدون توجه به فرمان‌های پلیسی از محل متواری می‌شدند ماموران گشت انتظامی برای دستگیری متهمان چند تیر هوائی شلیک و موفق شدند یکی از زوج‌ها را که مردی جوان بود، دستگیر شد.

وی تصریح کرد: از متهم تعداد پوشاک سرقتی از قبیل: ۱۳ عدد لباس بچگانه و ۲عدد شلوار به همراه ابزاری که در مغازه‌ها را تخریب می‌کردند، کشف شد.

سرهنگ الماسی گفت: متهم در کلانتری به ۵ فقره سرقت با همکاری زوج دیگر اعتراف و اظهار داشت: برای اینکه ماموران به آن‌ها شک نکنند تحت پوشش زوج اقدام به سرقت می‌کردند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها