گلستان-فرماندار شهرستان گرگان، با اعلام ممنوع بودن عرضه پلاستیک برای حمل نان در نانوایی ها گفت: با توجه به تأییدیه بهداشت و استفاده‌ از کیسه های پارچه ای با مهر تأیید شورای آرد و نان فرمانداری و هماهنگی اتحادیه خبازان، مردم در برای عدم استفاده از پلاستیک در نانوایی ها همکاری لازم را داشته باشند.

عرضه کیسه پلاستیکی در نانوایی‌های گرگان ممنوع!

به گزارش قدس آنلاین-فرماندار شهرستان گرگان، با اعلام ممنوع بودن عرضه پلاستیک برای حمل نان در نانوایی ها گفت: با توجه به تأییدیه بهداشت و استفاده‌ از کیسه های پارچه ای با مهر تأیید شورای آرد و نان فرمانداری و هماهنگی اتحادیه خبازان، مردم در برای عدم استفاده از پلاستیک در نانوایی ها همکاری لازم را داشته باشند.

محمد حمیدی اظهار کرد: کسانی که تمایل به عرضه کیسه پارچه ای برای استفاده در نانوایی ها را دارند به اتحادیه خبازان مراجعه تا پس از بررسی کیفیت و قیمت، کیسه در اختیار نانوایی ها قرار گیرد.

وی با تأکید بر اهمیت آموزش آموزش و مهارت کارگران‌ خبازی ها، تصریح کرد: کارگران نانوایی ها برای تولید نان مرغوب و با کیفیت برای مردم، آموزش های لازم را خواهند دید.

وی گفت: طی یک ‌ماهه گذشته ۱۸۰ مورد بازرسی جهت نظارت بر کیفیت آرد مصرفی و نظارت بر تولید آرد مرغوب توسط کارخانجات، کنترل کیفیت و کمیت نان انجام گرفت.

برچسب‌ها