معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی محدودیت های ترافیکی در خیابان های منتهی به حرم مطهر امام رضا(ع) اعمال خواهد شد.

محدودیت های ترافیکی  تاسوعا و عاشورای حسینی /افتتاح ایستگاه های الندشت و کوهسنگی  در مهرماه

خلیل الله کاظمی در گفتگو با قدس آنلاین اظهار داشت: با توجه به عزاداری هیئت های مذهبی در خیابان های منتهی به حرم مطهر در درروزهای  تاسوعا و عاشورای حسینی، برای این دو روز در محدوده حرم مطهر امام رضا(ع) محدودیت های ترافیکی اعمال خواهد شد.

وی تصریح کرد: برنامه زمان بندی این  محدودیت های ترافیکی روز سه شنبه در شورای ترافیک شهرستان مشهد مطرح خواهد شد و پس از تصویب از طریق رسانه ها اعلام و در زمان های مشخص شده اجرا خواهد شد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد افزود: ایستگاه های الندشت و کوهسنگی نیز که در زمان بهره برداری از  خط ۲قطار شهری مشهد هنوز تکمیل نبودند، در مهرماه افتتاح و ارائه خدمات به شهروندان و زائران را انجام خواهند داد که با بهره برداری از آنها خدمات رسانی خط ۲ قطار شهری کامل خواهد شد.

وی افزود: از شهروندان مشهدی تقاضا داریم که در ایام عزاداری تاسوعا و عاشورای حسینی از ناوگان حمل و نقل عمومی برای تشرف به حرم مطهر استفاده کنند و با رعایت این موارد و همکاری  با مدیریت شهری،   برگزاری مراسم عزاداری حسینی توسط هیئت های مذهبی  و زیارت زائران را تسهیل کنند.

برچسب‌ها