۱۱ شهریور ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۰
کد خبر: 669280

خرم‎آباد -تنها مجموعه شهربازی خرم‌آباد با توافق میان سرمایه‎گذار و شهرداری مبنی بر تخفیف ۴۰ درصدی مطالبات سرمایه‎گذار پس از سال‎ها تعطیلی آزاد و مقدمات راه اندازی آن فراهم شد.

شهربازی خرم آباد راه اندازی می شود

به گزارش قدس آنلاین؛ سرپرست شهرداری خرم آباد روز دوشنبه در جمع خبرنگاران گفت: مساله شهربازی خرم آباد با همکاری سرمایه گذار و پیگیری شورای شهر حل  و روز گذشته مبلغ یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان طلب سرمایه گذار توسط شهرداری پرداخت شد.

رضا بردبار افزود: طبق نظر کارشناسی رسمی در سال های گذشته، مطالبات سرمایه گذار شهربازی و تجهیزات آن بیش از ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان بود که قابلیت ارزش گذاری به نرخ جدید را داشت اما سرمایه گذار از این امر صرف نظر و با شهرداری همکاری کرد.

وی ادامه داد: سرمایه گذار شهربازی علاوه بر امتناع از کارشناسی و نرخ گذاری جدید از دریافت حدود ۴۰ درصد طلب خود معادل ۸۶۰ میلیون تومان صرف نظر و یک سری تجهیزات را نیز به سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری اهدا کرده است.

بردبار اضافه کرد: مقدمات برگزاری مناقصه شهربازی خرم آباد به زودی فراهم می شود.

شهربازی کیو واقع در مجاورت دریاچه کیو سال های گذشته به دلیل اختلاف میان شهرداری و سرمایه گذار و نپرداختن مطالبات سرمایه گذار تعطیل و به پارکینگ عمومی تبدیل شده بود

برچسب‌ها