احساس ناامنی و تبعیض فراگیر علیه عرب‌های ساکن اسرائیل عنوان موضوع مورد بررسی در برنامه این هفته «داخل اسرائیل» (Israel Inside) از شبکه پرس تی وی است.

ناامنی و تبعیض فراگیر علیه عرب‌های ساکن اسرائیل

به گزارش روابط عمومی شبکه پرس تی وی، این برنامه به تهیه کنندگی حسین الشیماری با نگاهی به نظرسنجی های انجام شده درخصوص احساس ناامنی از سوی یک سوم عرب های ساکن اسرائیل به بررسی دلایل افزایش خشونت ها و تبعیض ها علیه این افراد می پردازد.

در ادامه این برنامه ضمن مروری بر اعتراضات عرب ها نسبت به سیاست های تبعیض آمیز اسرائیل در قبال آنها و عدم ارائه خدماتی برابر به آنها در مقایسه با دیگر ساکنین اسرائیل، دلایل عدم تساوی و برابری حقوق عرب های ساکن اسرائیل با دیگر ساکنان اسرائیلی مورد واکاوی قرار می گیرد.

شیوع بی اعتمادی میانساکنان عرب و یهود در اسرائیل و تیره شدن روابط میان آنها، اظهارات نتانیاهو درخصوص عرب ها و بی اعتماد بودن نسبت به آنها و تاثیر این رفتارها و سیاست ها بر انتخابات پیش رو در اسرئیل از دیگر محورهای مورد بررسی در این برنامه به شمار می رود.

«داخل اسرائیل» که به نشانگان و ابعاد فروپاشی رژیم صهیونیستی از درون می پردازد، چهارشنبه ۶ شهریور ساعت ۰۸:۰۰ به وقت تهران به مدت ۲۵ دقیقه از شبکه پرس تی وی پخش می شود. تکرار این برنامه چهارشنبه ساعت ۲۱:۰۰ ، پنجشنبه ساعت ۱۵:۰۰، جمعه ساعت ۱۹:۰۰، دوشنبه ساعت ۱۸:۲۰ و سه شنبه ساعت ۲۱:۰۰ پخش خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها