قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی از برگزاری جلسه مشترک با استانداری خراسان رضوی، شهرداری مشهد و شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور به منظور تسریع در اجرای پروژه آزادراه مشهد-چناران خبر داد.

تسریع اجرای آزادراه مشهد چناران در دستور کار است

به گزارش قدس آنلاین، جلسه بررسی مسائل و مشکلات آزادراه مشهد-چناران با حضور مصطفی خاکسار قهرودی قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی، علی رضا رزم حسینی استاندار خراسان رضوی، محمدرضا کلائی شهردار مشهد و بهرامی معاون شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور در محل کارگاه اجرایی پروژه برگزار شد.

مصطفی خاکسار قهرودی گفت: مشکلات کمی پیرامون ساخت این پروژه وجود داشت که در نشست امروز مورد بررسی قرار گرفت، امیدواریم عملیات احداث پروژه آزادراه مشهد-چناران با سرعت خوبی دنبال شود و به اتمام برسد.

وی افزود: عملیات احداث این پروژه از ابتدای امسال آغاز شده است و طی قراردادی مشترک بین آستان قدس رضوی و وزارت راه و شهرسازی بناست طی ۳۶ ماه به سرانجام برسد.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی بیان کرد: در جلسه مذکور مصوب شد که ۵ کیلومتر ابتدایی پروژه به بزرگراه شهری تبدیل و توسط شهرداری مشهد احداث شود. مسیر بلوار مهدیه تا جاده شاندیز هم در این طرح لحاظ خواهد شد

منبع: آستان نیوز

انتهای پیام/

برچسب‌ها