خراسان شمالی- سرپرست فرمانداری شهرستان بجنورد از اجرای طرح «سپاس» با هدف تقدیر از خانواده شهدا، جانبازان و آزادگان به مناسبت این ایام خبر داد.

اجرای طرح "سپاس" در گرامیداشت هفته دفاع مقدس

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، ملک بهمن شیردل عصر دیروز در جلسه ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس در بجنورد اظهار داشت: در راستای اجرای این طرح، مدیران ادارات از ۹۰ خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران سرکشی کرده و ضمن تقدیر و تجلیل از آنان از نزدیک در جریان امور زندگی و مشکلات آنان قرار می گیرند.

وی بر کیفی برگزار کردن برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در شهرستان بجنورد تاکید کرد و افزود: باید بگونه ای این ایام گرامی داشته شود تا فرهنگ مقاومت و رشادت های رزمندگان دفاع مقدس ضمن اثر بخشی به نسلهای بعدی منتقل گردد.

شیردل غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا، برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی، تقدیر از سربازان، مرزبانان و پیشکسوتان جهاد و مقاومت را از جمله برنامه های بزرگداشت این هفته عنوان کرد.

سرپرست فرمانداری بجنورد گفت: تاریخ انقلاب اسلامی ایران پر از برگ های زرین است و هشت سال دفاع مقدس و رشادت های مردم و رزمندگان نیز یکی از آنهاست.

شیردل به صف آرایی ۴۶ کشور جهان در برابر جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: در آن دوران همه قشر های مختلف مردم با رهبری امام راحل و با وحدت و همدلی یک هدف داشتند و آن مقاومت در برابر دشمن و دفاع از میهن بود و امروز نیز که دشمن در جبه های دیگری علیه ملت ایران صف آرایی کرده است با رهبری عالمانه مقام معظم رهبری و وحدت مردم، این دوران نیز با عزت و اقتدار گذر خواهد کرد.
 

برچسب‌ها