۱۳ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۰
کد خبر: 669508

نگهبانان زندانی در ایالت فلوریدا آمریکا گردن یک زن مبتلا به بیماری روانی را شکستند و او را از دو دست و پا فلج کردند.

زندان‌بانان گردن زن زندانی را شکستند

به گزارش خبرنگار بین الملل قدس آنلاین، در آنچه که به عنوان یکی از بدترین ضرب و شتم های زندانی در طول مدت حضور در زندان های آمریکا خوانده شده، ۴ نگهبان زن در ایالت فلوریدا به زندانی که از بیماری روانی رنج می برد حمله کردند ، او را به کف بتونی زندان کوبیدند ، با آرنج به صورت و او کوبیدند و سپس او را مثل یک عروسک کشان کشان به سمت محوطه خارج از ساختمان بردند و به دور از دید دوربین های نظارتی بار دیگر او را تا سر حد مرگ کتک زدند.

موارد ذکر شده در دادخواست وکیل این زن خطاب به قاضی فدرال آورده شده است.

این حادثه در ۲۱ ماه اوت در موسسه اصلاحی لاول که بزرگترین زندان زنان در ایالت فلوریدا و دویم زندان بزرگ زنان در ایالات متحده است رخ داد.

این زندان ، در  ایالت فلوریدا ، در جنوب اورلاندو واقع شده است و دارای سابقه ای طولانی در مورد نقض حقوق بشر است که برخی از آنها کانون تحقیق و تفحص مداوم توسط وزارت دادگستری ایالات متحده است.

پرونده ضرب و شتم این زن در حالی توسط وزارت اجرای قانون فلوریدا در دست بررسی است که تاکنون هیچ یک از افسران متهم یا اخراج نشده اند.

به گفته «رایان اندروز» (Ryan Andrews) وکیل قربانی ، «چریل ویمار»(Cheryl Weimar) ، ۵۱ ساله ، در حال حاضر از ناحیه دو دست و دو پا فلج شده است و با یک لوله نفس میکشد و از طریق لوله دیگری غذا میخورد.

در حال حاضر اندروز علاوه بر طرح دعوی ، قصد دارد دستور قاضی کشیک را هم برای اجازه «تصویربرداری از جراحات» از ویمار بگیرد چرا که پلیس ایالتی تاکنون -حتی زمانی که در بیمارستان تحت درمان بود- اجازه تصویر برداری را به ویمار یا همسرش نداده اند و درواقع او حتی از حق عکاسی از خودش منع شده است.

«اندروز» همچنین اجازه دسترسی به فیلم زندان را می خواهد که نشان می دهد چه اتفاقی افتاده برای موکلش افتاده است.

اندروز گفت: "لازم است که مردم بدانند که اینجا چه اتفاقی افتاده است".

انتهای پیام/

برچسب‌ها