ایلام-دادستان ایلام با اشاره به تحت تعقیب قرار دادن متخلفان جمع‌آوری موکب مهدیه ایلام گفت:مأموران سد معبر شهرداری ایلام شامگاه دوشنبه در یک اقدام نسنجیده نسبت به جمع‌آوری موکب مهدیه ایلام کرده که انتشار این خبر موجب اعتراضات شهروندان به عملکرد سد معبر شهرداری ایلام شده است.

ماموران سدمعبر«موکب مهدیه» ایلام را جمع کردند

به گزارش قدس آنلاین،دادستان ایلام با اشاره به  تحت تعقیب قرار دادن متخلفان جمع‌آوری موکب مهدیه ایلام گفت:مأموران سد معبر شهرداری ایلام شامگاه دوشنبه در یک اقدام نسنجیده نسبت به جمع‌آوری  موکب مهدیه ایلام کرده که انتشار این خبر موجب اعتراضات شهروندان به عملکرد سد معبر شهرداری ایلام شده است.

در ادامه ظهر سه‌شنبه معترضان به اقدام سد معبر با تجمع در مقابل شهرداری ایلام، با برپایی نماز ظهر و عصر خواهان برخورد با بانیان موضوع شدند.

خسروی‌زاد دادستان ایلام  شامگاه سه‌شنبه به اتفاق حادث شده در ماجرای جمع‌آوری موکب مهدیه ایلام اشاره و اظهار داشت: تمام متخلفان تحت تعقیب قرار گرفته و برخورد لازم با آنان اعمال شده است.

دادستان ایلام گفت: دستور داده شد که  زمینه ادامه فعالیت هیئت مزبور بدون هیچ مشکلی ادامه پیدا کند.

وی افزود: قطعاً دادستانی استان نسبت به رفتارهای مغایر با فرهنگ مذهبی برخورد قاطعی دارد و حفظ ارزش‌ها را در اولویت نخست قرار داده است.

برچسب‌ها