قزوین-رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی عنوان کرد: ۱۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات کم‌بهره تا پایان سال ۹۸ به هدف حمایت از اشتغال و رونق تولید با پیگیری این بنیاد به فعالان بخش‌های مختلف اقتصادی و کارآفرینان در شعبه‌های بانک سینا پرداخت می‌شود.

پرداخت ۱۴ هزار میلیارد وام کم‌بهره برای حمایت از اشتغال

به گزارش قدس آنلاین،رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی عنوان کرد: ۱۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات کم‌بهره تا پایان سال ۹۸ به هدف حمایت از اشتغال و رونق تولید با پیگیری این بنیاد به فعالان بخش‌های مختلف اقتصادی و کارآفرینان در شعبه‌های بانک سینا پرداخت می‌شود.

سید پرویز فتاح در جمع خبرنگاران یکی از مشکلات اصلی اقتصادی کشور را واردات عنوان کرد و افزود: در حوزه بنزین، گاز، برق، نان، آرد و آب که خودکفا هستیم، اما هر کجا که به واردات نیازمند بودیم دچار مشکل شدیم.

وی با بیان اینکه درآمد بنیاد مستضعفان باید به سمت نیازمندان سرازیر شود، اظهار داشت: بنیاد مستضعفان وظیفه دارد الگویی را که به توانمندی و خودکفایی نظام و انقلاب منجر می‌شود حمایت کرده و سپس آن را مردمی سازد.

وی یادآور شد: اکنون تیم فنی بنیاد مستضعفان به دنبال اجرای طرحی است که بتواند از خسارت سرمازدگی به درختان کشور جلوگیری کند.

برچسب‌ها