قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی گفت: آنچه در سازمان اقتصادی رضوی رخ داده توجه ویژه به مسایل قانونی و جنبه های شرعی اقدامات اقتصادی است و مسیر شفافیت، پاسخگویی و ساماندهی فعالیت های اقتصادی را با جدیت دنبال خواهیم کرد.

 شفافیت و ساماندهی فعالیت‌های اقتصادی  را با جدیت دنبال می‌کنیم

به گزارش قدس آنلاین، مصطفی خاکسار قهرودی در نشست فصلی مدیران عامل موسسات و شرکت‌های تابعه سازمان اقتصادی رضوی با بیان اینکه در سالهای اخیر رشد و حرکت مثبت و سازنده ای در مجموعه های صنعتی، کشاورزی و تولیدی آستان قدس رضوی آغاز شده است، اظهار کرد: نتایج حسابرسی شرکت ها و جداول و اعداد و ارقام ثابت می کند که علیرغم فشارهای اقتصادی و تحریم ها، مجموعه های اقتصادی وابسته به آستان قدس رضوی توانسته اند عملکرد قابل دفاعی داشته باشند.
وی با اشاره به تاکیدات تولیت آستان قدس رضوی مبنی بر لزوم شفافیت و پاسخگویی موسسات و شرکت های آستان قدس، تصریح کرد: حرکت اقتصادی این مجموعه معنوی بایستی با رعایت تمام موازین قانونی و جنبه های شرعی باشد زیرا انتظار و توقعی که از دستگاه منتسب به امامت وجود دارد، بسیار بالاست.
قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه مسیر شفافیت، پاسخگویی و ساماندهی فعالیت های اقتصادی را با جدیت دنبال خواهیم کرد، افزود: از تلاش های مجاهدانه همه مدیران، کارکنان و کارگران شرکت های اقتصادی آستان قدس رضوی که به واقع سربازان جنگ اقتصادی هستند تشکر می کنم و امیدوارم در این نبرد نیز با کار جهادی، همت مضاعف و درایت و هوشمندی بتوانیم بر مشکلات فائق بیائیم و اقتصاد مقاومتی را به منصه ظهور و بروز برسانیم.
وی تاکید کرد: بایستی با بسترسازی مناسب به سرعت و کیفیت اقدامات توجه بیشتری شود تا زمینه تحقق اهداف مدنظر مقام معظم رهبری در حوزه اقتصادی را بیش از گذشته فراهم کنیم.
در این همایش قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی و مدیرعامل سازمان اقتصادی رضوی از مدیران عامل شرکت های کشاورزی رضوی، دامپروری صنعتی قدس رضوی، خمیرمایه رضوی، نخریسی و نساجی خسروی خراسان، نان قدس و داروسازی ثامن به عنوان شرکتهای برتر و موفق سال گذشته تقدیر کردند.

منبع: آستان نیوز

برچسب‌ها