معاون شهردار مشهد از اعزام 600 پاکبان و 100 دستگاه اتوبوس در ایام اربعین به عراق خبر داد.

شهرداری مشهد 600 پاکبان و 100 اتوبوس به عراق اعزام می‌کند
 
به گزارش قدس آنلاین ، رضا خواجه‌نائینی با بیان این‌که «اعزام نیرو و ماشین‌آلات برای کمک به برادران دینی‌مان در عراق بخشی از وظیفه ما است»، اظهار کرد: در این راستا هر ساله ستاد ملی اربعین اقدام به تقسیم‌بندی وظایف و برنامه‌ریزی امور در بین شهرداری‌های کشور می‌کند که شهرداری مشهد نیز با تقبل کار حمل‌ونقل و نظافت بخشی از شهر نجف و نزدیک مرز، در خدمت‌گزارای به زائران و عزاداران می‌کوشد.
وی ادامه داد: بر این اساس 600 پاکبان و 100 دستگاه اتوبوس به همراه تعدادی ماشین‌آلات نظافتی به این کشور اعزام می‌شود.
خواجه‌نائینی با اشاره به شرایط افرادی که در لیست اعزام به کشور عراق در قالب کاروان خدام السین (ع) قرار می‌گیرند، گفت: شرایط اعزام افراد در فراخوانی منتشر می‌شود و کسانی که تمایل دارند برای خدمت‌گزاری اعزام شوند، انتخاب می‌شوند.
وی عنوان کرد: تلاش می‌شود افرادی انتخاب شوند که زیارت اولی باشند. همچنین با توجه به گرمی هوا و تراکم جمعیت، افراد اعزامی باید از توانمندی جسمی برای حضور و خدمت‌رسانی برخوردار باشند. در عین حال تخصص افراد در اعزام نیز دارای اهمیت است.
معاون مالی و پشتیبانی شهردار مشهد با اشاره به استقبال روزافزون از سفر زیارتی اربعین طی سال‌های گذشته، بیان کرد: امسال نیز انتظار می‌رود با توجه به حذف روادید از این سفر معنوی، میزان حضور زائران و عزاداران خاندان عصمت و طهارت (ع) در عراق افزایش داشته باشد.
بنا به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، وی با اشاره  به بازدیدها و نشست‌های بین مدیریت شهری مشهد و شهر نجف طی سال‌های گذشته، اظهار داشت: عتبه نجف همواره از همکاری مدیریت شهری مشهد در ایام اربعین تشکر و قدردانی کرده و اعلام رضایتمندی کردند.
خواجه نائینی اضافه کرد: مدت 4 سال است که شهرداری مشهد این وظیفه را به صورت مستمر به انجام می‌رساند و برای ارائه بهتر خدمات می‌کوشد.

انتهای پیام
منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها