۱۹ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۶
کد خبر: 669993

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس آخرین روند بررسی طرح تعطیلی پنجشنبه‌ها در این کمیسیون را تشریح کرد.

تازه‌ترین جزئیات از طرح تعطیلی پنجشنبه‌ها

به گزارش قدس آنلاین محمد وحدتی نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی ، با اشاره به طرح تعطیلی پنجشنبه‌ها، گفت: طرح مذکور اخیرا در دستورکار کمیسیون اجتماعی قرار گرفت اما به دلیل برخی از ایرادات و اختلاف نظرها بررسی‌ آن در کمیسیون اجتماعی مسکوت ماند تا کار کارشناسی بیشتری بر روی این طرح انجام شود.
وی در تشریح اختلاف نظرها درباره طرح مذکور، اظهار داشت: در زمان بررسی این طرح در کمیسیون برخی از اعضا معتقد بودند که روزهای شنبه تعطیل باشد تا یک هماهنگی نسبی بین ما با کشورهایی که روزهای شنبه و یکشنبه تعطیل هستند ایجاد شود و برخی دیگر معتقد بودند که پنجشنبه‌ها عملا نیمه تعطیل است بنابراین با طرح تعطیلی پنجشنبه‌ها موافق بودند.
نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه این طرح در کمیسیون فرهنگی به عنوان کمیسیون فرعی تصویب و گزارش آن به کمیسیون اجتماعی ارجاع شده، ادامه داد: قرار است پس از سرکشی نمایندگان به حوزه‌های انتخابیه با حضور کارشناسان مربوطه و مسئولان ذیربط بررسی و طرح مذکور تعیین تکلیف شود.
وحدتی گفت: با توجه به جو حاکم در جلسه امکان تصویب این طرح در جلسه آینده کمیسیون اجتماعی وجود دارد  که در صورت موافقت اعضا طرح برای بررسی در جلسه علنی تقدیم هیئت رئیسه پارلمان می‌شود.

برچسب‌ها