تولیت آستان قدس رضوی درصفحه شخصی خود نوشت : باید برای حل مشکل ترافیک اطراف حرم مطهر و تأمین جای پارک خودرو کار اساسی انجام داد.

حل مشکل ترافیک اطراف حرم مطهر رضوی نیاز به کار اساسی دارد

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌السلام و المسلمین احمد مروی درمطلبی که درصفحه اینستاگرام شخص اش منتشر کرده است، می افزاید: حل معضل ترافیک اطراف حرم مطهر و همچنین تأمین پارکینگ موردنیاز زائر، همواره از دغدغه‌های اصلی آستان قدس رضوی بوده است.

تولیت آستان قدس رضوی دراین متن آورده است : حل این مشکلات جز با همدلی و همراهی مدیران میسر نمی‌شود که به‌حمدالله با پیگیری و تعامل خوب شهرداری، استانداری و سایردستگاه‌های مسؤول و همچنین جلسات مستمر از ابتدای سال، شاهد نتایج خوبی در رضایتمندی زائران هستیم.

وی با بیان اینکه تاکنون ظرفیت برای پارک بیش از دوهزار خودرو به صورت موقت در بست طبرسی حرم مطهر به‌وجود آمده است، تاکید میکند:  ما به این تعداد قانع نمی‌شویم و معتقدیم باید برای حل مشکل ترافیک اطراف حرم و همچنین تأمین جای پارک خودرو کار اساسی در مشهد مقدس  انجام داد.

حجت‌الاسلام و المسلمین مروی درادامه خاطرنشان میکند: علاوه بر تأکید به مسؤولان آستان قدس برای هرگونه همکاری در ایجاد پارکینگ و کمک در تأمین ناوگان حمل و نقل عمومی، از مسؤولان مربوطه خواسته‌ام اجرای هر طرح یا اقدامی در خیابان‌های اطراف حرم حتما با محوریت رضایت زائران و مجاوران در جهت تسهیل در رفت و آمد آنان باشد.

گفتنی است آستان قدس رضوی در چند ماهه اخیر تلاش های ارزنده ای برای  تردد زائران در خیابان های اطراف حرم مطهر انجام داده است که از آن جمله میتوان به بازگشایی دوربرگردان های اطراف حرم مطهر، همکاری برای  ایجاد پارکینگ موقت در بست طبرسی ، اعلام آمادگی برای احداث پارکینگ در ورودیهای طرح ترافیک و برگزاری جلسات متعدد برای پیگیری راهکارهای کاهش ترافیک در خیابان های منتهی به حرم مطهر رضوی  اشاره کرد.

برچسب‌ها