مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی گفت: نمایشگاه فروش پاییزه مشهد از ساعت ۱۱ روز جمعه ۲۲ شهریورماه در نمایشگاه بین المللی آغاز می‌شود.

آغاز به کار نمایشگاه فروش پاییزه مشهد از ۲۲شهریور ماه

به گزارش قدس آنلاین، احمد یزدان‌پناه اظهار کرد: با تلاش‌های انجام شده، بیستمین دوره نمایشگاه فروش پاییزه مشهد از روز جمعه اغاز و تا روز ۲۹ شهریورماه در نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار می‌شود.

وی با اشاره به عرضه انواع لوازم‌التحریر در نمایشگاه فروش پاییزه که در آستانه آغاز سال تحصیلی و گشایش مدارس در مشهد برگزار می‌شود، عنوان کرد:‌ کلیه اصناف شهر مشهد و واحدهای شرکت‌کننده در این نمایشگاه در زمینه‌های پوشاک، لوازم‌التحریر، کیف، کفش، مواد غذایی، لوازم منزل، منسوجات، شوینده‌های بهداشتی و ... به عرضه کالا خواهند پرداخت که طبق اعلام صنوف مختلف، تخفیفات ویژه‌ای در فروش بسیاری از این کالا برای بازدیدکنندگان از نمایشگاه در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی ادامه داد: علاوه بر این واحدها، تلاش داریم برای بهره‌مندی حداکثری شهروندان از این فرصت نمایشگاهی با هماهنگی سازمان‌های ذی‌ربط، غرفه‌هایی نیز برای توزیع کالاهای اساسی تنظیم بازار در این نماشگاه در نظر بگیریم.

یزدان‌پناه با تاکید بر منویات مقام معظم رهبری  در خصوص لزوم توجه به رونق تولید و حمایت از تولیدکنندگان داخلی و کالاهای ایرانی، تصریح کرد: با تلاش اصناف شرکت‌کننده در نمایشگاه فروش پاییزه امسال سعی شده است، کالاهای قابل عرضه در این نمایشگاه از تولیدات داخلی باشند.

وی بیان کرد: طبق برنامه‌ریزی نمایشگاه فروش پاییزه کالا امسال در روزهای غیرتعطیل هفته از ساعت ۱۶ الی ۲۳ میزبان زائران و مجاوران علی بن موسی الرضا(ع) بوده و به ارائه خدمات می‌پردازد.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی افزود: همچنین به منظور استفاده حداکثری بازدیدکنندگان از فرصت تعطیلات برای انجام خریدها، این نمایشگاه در روزهای جمعه ساعت ۱۱ صبح پذیرای شهروندان مشهدی و زائران علی بن موسی الرضا(ع) خواهد بود.

منبع: سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی

برچسب‌ها