مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به صورت ضمنی قرارداد ۸ میلیاردی علیرضا بیرانوند با این باشگاه را تایید کرد.

تایید ضمنی قرارداد ۸ میلیاردی بیرانوند با باشگاه پرسپولیس/اطمینان داریم که قانون ۹۰ به ۱۰ در دربی رفت اجرا نمی‌شود

به گزارش قدس آنلاین ، محمدحسن انصاری‌فرد، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: من در سال 84 به مدت یک سال و نیم مدیرعامل باشگاه پرسپولیس بودم. وضعیت مدیریت در آن دوره با شرایط فعلی بسیار متفاوت بود، چون فضای الان با فضای آن زمان بسیار متفاوت است. هزینه‌ها بالاتر رفته، فضای مجازی و حواشی خیلی زیادی وجود دارد و علاقه‌مندان پرسپولیس تحت تأثیر این فضاها قرار می‌گیرند و حتی مخالفان هم در این فضاها برنامه‌هایی برای خودشان دارند.

وی در ادامه افزود: با وضع بد اقتصادی فعلی به خاطر تحریم‌ها، شرایط خیلی سخت شده است، ولی اعتقاد دارم برند و لوگوی پرسپولیس چاره‌ساز تمام مشکلات است. ظرف این مدتی که آمده‌ام کارها و برنامه‌های خیلی خوبی برای باشگاه پرسپولیس ترسیم کرده‌ایم و همکاران بنده خبرهای خیلی خوبی در آینده برای باشگاه پرسپولیس خواهند داشت که نویدبخش یک رابطه تنگاتنگ با اسپانسر و شرکت‌های مختلف و هواداران خواهد بود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس خاطر نشان کرد: معمولاً مدیران باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال به دلیل عدم ثبات نمی‌توانند کار دراز مدت داشته باشند، ولی چون شبانه‌روز در حال مذاکره با نمایندگان اسپانسرهای بزرگ هستیم خبرهای خوبی در آینده خواهیم داشت. البته این کارکمی زمانبر است، ولی اگر فرصت شود و تا یک ماه آینده این کار را انجام بدهیم، می‌توانیم راه مستمری برای درآمدزایی داشته باشیم. روز گذشته در جلسه با کاپیتان‌های پرسپولیس (سیدجلال حسینی و حسین ماهینی) و همچنین کالدرون موضوعاتی را مطرح کردیم و از آنها خواستم با وجود بدهی‌های زیاد امیدوار باشند که از نظر مالی شرایط خوبی پیدا خواهیم کرد. ما نمی‌خواهیم روی یک اپراتور برنامه‌ریزی کنیم و برنامه ما این است که همه‌ی اپراتورها روی یک سامانه هواداری با ما همکاری داشته باشند.

انصاری‌فرد افزود: اپراتور ایرانسل با ما همکاری‌های خوبی داشته است و در بحث کسب مجوز حرفه‌ای نیز به ما کمک‌های زیادی کرد. به هواداران هم می‌گویم که بحث مجوز حرفه‌ای ما حل شده و به لطف خدا تمام بدهی به طلبکاران را تسویه کردیم. البته ما طلبکار زیاد داریم که مثلاً برانکو ایوانکوویچ یکی از آنهاست. طلب برانکو ربطی به مجوز حرفه‌ای امسال نداشت و پرونده‌اش مربوط به فصل آینده است. ما باید به نیلسون 95 هزار دلار پرداخت کنیم، ولی او باید یک نفر را در ایران معرفی کند که بتوانیم این پول را منتقل کنیم.  جا دارد نهایت تشکر را از سهیل مهدی (رئیس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای سازمان)، فدراسیون فوتبال و بهاروند که با ما همکاری کردند را داشته باشم. خدا را شکر می‌کنم که مشکلی برای حضور پرسپولیس در آسیا وجود ندارد.

وی درباره بلیت‌فروشی و اجرای قانون 90 به 10 در دربی تصریح کرد: ما یک بحث بلیت‌فروشی داشتیم و تصمیم گرفتیم سامانه هواداری خود را به بلیت‌فروشی وصل کنیم. اطمینان داریم که قانون 90 به 10 در بازی رفت دربی اجرا نخواهد شد، ولی امیدواریم که در بازی برگشت این کار انجام شود، چون ما راهکاری برای شناسایی هواداران‌مان داریم و می‌خواهیم روی بحث کارت هواداری فعالیت کنیم. کسانی که کارت هواداری پرسپولیس را داشته باشند با کارت ملی خود می‌توانند بلیت بخرند. آنها با این راهکار خیلی راحت شناسایی می‌شوند. به هر صورت در بازی رفت دربی بعید می‌دانم بتوانند تماشاگران را شناسایی کنند که چه کسی پرسپولیسی است و چه کسی استقلالی.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تأکید کرد: اگر سامانه هواداری‌مان را فعال کنیم اسپانسری هم که با ما همکاری می‌کند متوجه می‌شود که چقدر فعالیت در بحث تماشاگر داریم و در آن صورت به ما سرویس می‌دهد. به طور مثال ما با یک مشاور بانکی مشورت کردیم و از او سوال کردیم آیا می‌شود در صورت تراکنش، سهمی به حساب تماشاگر  برگردانده شود که این مشاور گفت مشکلی ندارد و از نظر شرعی هم مشکلی نخواهد داشت. ما می‌خواهیم سرویس‌هایی به تماشاگران‌مان بدهیم که در خریدهای‌شان از تخفیف‌های مختلف استفاده کند.

بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: من فکر می‌کنم دیگر زمان این گذشته که به هواداران بگوییم پول نقد بدهید. همان‌طور که تماشاگران از ما حمایت می‌کنند، ما هم باید سرویس‌های خوبی به آنها بدهیم. در بحث اپلیکیشن تصمیم داریم کارهایی انجام بدهیم تا راه درآمدزایی مستمر ایجاد کنیم. ما ظرفیت‌های خالی زیادی مثل بلیت‌فروشی، مواد غذایی، نوشیدنی، موزه و ... داریم و باید شرایط بهره‌برداری از این ظرفیت‌ها را فراهم کنیم.

انصاری‌فرد در مورد بحث  خصوصی‌سازی دو باشگاه پرسپولیس و استقلال و اینکه آیا موافق این کار است یا خیر، بیان کرد: من روز اول که با وزیر صحبت کردم ایشان خیلی اصرار داشت که تا پایان امسال این اتفاق بیفتد. نظر من هم این است تنها راه نجات استقلال و پرسپولیس همین کار است. هر مدیری که به باشگاه پرسپولیس می‌آید، چون ردیف بودجه ندارد نمی‌داند کف و سقف درآمدزایی‌اش چه میزان است. البته خصوصی کردن این دو باشگاه مشکلات خاص خودش را دارد، مثلاً بحث‌های امنیتی و سیاسی در این موضوع تأثیرگذار است.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مورد پرداخت طلب برانکو و سایر طلبکاران این باشگاه هم خاطرنشان کرد: برای امسال بحث مجوز حرفه‌ای حل شده است، ولی از همین الان باید برای سال آینده با طلبکاران‌مان مذاکره کنیم. من چون به خود برانکو دسترسی نداشتم با مدیر برنامه‌های او صحبت و اعلام کردم هر جا که صلاح می‌داند ما آماده مذاکره هستیم تا به تفاهم می‌رسیم. خوشبختانه پالس مثبتی از او دریافت کردیم و امیدواریم در یک کشور ثالث یا ایران با برانکو که برای ما زحمات زیادی کشیده است، به تفاهم برسیم.

وی درباره پرداخت طلب  ماریو بودیمیر، مهاجم کروات پرسپولیس در هجدهمین دوره لیگ برتر نیز گفت: طلبکاران ما خیلی زیاد هستند، اما ما در ابتدا باید تیم خودمان را حفظ کنیم. متأسفانه هنوز پولی را به بازیکنان و مربیان پرداخت نکردیم و باید قبل از دربی این پول را بدهیم، چرا که می‌خواهیم آنها با روحیه باشند. اگر قرارداد ما با اسپانسر جدید منعقد شود پول بازیکنان را پرداخت می‌کنیم. موضوع بعدی ما هم تأمین هزینه‌های باشگاه است که روی سامانه هواداری 3030 حساب کردیم و به نظر من با این شرایط مشکلی برای این کار نخواهیم داشت. البته معلوم نیست که من تا چه زمانی در پرسپولیس هستم، ولی خدا کند مدیران بعدی این مسیر را ادامه بدهند، چون دوره قبل که مدیرعامل پرسپولیس بودم راه‌های درآمدزایی را آماده کردم ولی زمانی که از باشگاه رفتم این برنامه‌ها همه لغو شد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس  در واکنش به طرح این موضوع که در دوره پیشین مدیرعاملی‌اش در پرسپولیس از این تیم امتیاز کسر شد، گفت: اگر الان من بحث مجوز حرفه‌ای را حل نمی‌کردم باید می‌گفتم این مشکل به خاطر آقای عرب بوده است؟! این وظیفه من بوده است و باید پاسخگو باشم. وظیفه هر مدیری است که کارهای مدیریت خود را دنبال کند. همین الان مشکلات قبلی باشگاه بر گردن من است و وقتی باشگاه را تحویل گرفتم یعنی همه مسئولیت‌ها را قبول کردم.

وی ادامه داد:  البته این برای من افتخار است که برای دومین بار مدیرعامل پرسپولیس شدم. سعادت و توفیق داشته‌ام که مدیر مجموعه‌ای هستم که هواداران دلسوزی دارد. من به همه‌ی هواداران می‌گویم که دوست دارم آنها دلگرم باشند. من به هواداران‌مان می‌گویم که ما مربی داریم که یک ریال دریافتی از ما نداشته، ولی یکبار هم با ما در این باره حرف نزده است. حتی بازیکنان هم رقمی را دریافت نکرده‌اند. روز گذشته هم به همه‌ی آنها گفتم نگران نباشند. به خاطر این می‌گویم، شرایط ما خوب است و باید با همین تیم جلو برویم. من امیدوارم دل هواداران‌مان را شاد کنیم.

انصاری‌فرد درباره این موضوع که گفته می‌شود رقم قرارداد بازیکنان پرسپولیس بالاست، عنوان کرد: مبالغ قراردادهای بازیکنان بالا است، ولی اشکالی ندارد. قراردادها بسته شده است، من هم قول می‌دهم به تعهدات عمل کنم. هر چند مبالغ قراردادها زیاد است، ولی حق بازیکنان است که وقتی زحمت می‌کشند این رقم‌ها را هم دریافت کنند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که «تکلیف رأی سوپرجام چه شد؟»، گفت: ما دو سوپرجام طلب داریم! یکی همان سوپرجامی است که پرونده آن در دادگاه CAS وجود دارد و قرار است 29 شهریور رأی نهایی‌اش صادر شود. دیگری هم برای همین سال پیش است که ما هم قهرمان لیگ و هم قهرمان جام حذفی شده‌ایم. حتی اختصاص جام قهرمانی سوپرجام در هیئت رئیسه سازمان لیگ و فدراسیون هم به تصویب رسیده است. روز گذشته با آقای تاج صحبت کردم که او در سوئیس حضور داشت. به او گفتم که ما می‌خواهیم روز دوشنبه قبل از بازی جام را بگیریم، ولی قرار است شنبه با بازگشت رئیس فدراسیون فوتبال در این مورد تصمیم‌گیری شود.

برچسب‌ها